Wielton – Specjalista ds. rozwoju sieci

5 września 2017, 13:37

Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Należy do grona trzech największych producentów w swojej branży w Europie i 10 na świecie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1400 pracowników, natomiast w ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje ponad 2200 osób. Portfolio firmy to 18 rodzin produktowych, dostępnych w kilkuset konfiguracjach. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 75 000 pojazdów. Grupa Wielton posiada trzy zakłady produkcyjne: w Polsce, Francji i Niemczech, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.

Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Aktywnie współpracujemy z uczelniami, szkołami i instytucjami naukowymi. Otwarte w 2016 roku Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w Polsce i drugą w Europie stację do całopojazdowego badania wytrzymałościowego produkowanych naczep.

Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. rozwoju sieci
Miejsce pracy: Wieluń

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

  • przedstawianie rekomendacji dotyczących rozwoju sieci serwisowej w danych regionach
  • identyfikacja i ocena potencjalnych nowych partnerów serwisowych
  • nadzorowanie procesu otwierania nowych punktów serwisowych
  • przeprowadzenie regularnych audytów stacji serwisowych
  • monitorowanie oraz analizowanie informacji na temat działań konkurencji i trendów rynkowych
  • przygotowywanie dokumentacji na potrzeby działu gwarancji oraz części zamiennych
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami
  • przeprowadzanie szkoleń w punktach serwisowych
  • współpraca z innymi działami firmy podczas realizacji projektów
  • współpraca z Dyrektorami Regionalnymi
  • współpraca oraz nawiązywanie dobrych relacji z klientami VIP

WYMAGANIA:

  • wykształcenie średnie – techniczne
  • dobra znajomość języka angielskiego (inny język mile widziany)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w dziale handlowym
  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • znajomość branży motoryzacyjnej
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
  • mile widziana, znajomość zagadnień technologicznych i produkcyjnych
  • samodzielność i zaangażowanie
  • prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

  • pracę w firmie, która jest liderem w swojej branży
  • rozwój zawodowy, uczestnictwo w nowych projektach
  • udział w szkoleniach, w tym językowych
  • wsparcie w rozwoju zawodowym osób niepełnosprawnych

Link do aplikacji: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?webid=34B6DAAA-327F-43BB-8005-FF5F8AC138C2