„NOWA MARKA” wchodząca mocno na polski rynek a sprawdzona w innych krajach, w związku z wprowadzeniem produktu do dystrybucji w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko
Regionalny Manager Sprzedaży
Miejsce pracy: cała Polska
dla nowej marki części samochodowych (ponad 20 000 referencji z różnych grup towarowych)
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat lub zorientowanie na sukces,
- Znajomość rynku motoryzacyjnego w Polsce z nastawienie na Klientów regionalnych,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami i utrzymywania długofalowych relacji z nimi,
- Dobra organizacji pracy i pokora z pełną kulturą,
- Prawo jazdy kat. B,
- Własna działalność (zwracane wszelkie koszty pracy).
Obowiązki
- Budowa dystrybucji marki w Polsce w oparciu o dystrybutorów regionalnych,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Prezentacja oferty marki, wsparcie marketingowe,
- Analiza rynku działań konkurencji,
- Raportowanie do przełożonego o efektach swojego działania,
- Podpisywanie umów dystrybucyjnych z Klientami w Polsce i poza granicami kraj.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne i motywacyjne wynagrodzenie oparte na sprawdzonych systemach,
- Pracę w młodej i przyjaznej atmosferze,
- Konkurencyjność marki na rynku Polski w kwestii ceny i dostępności,
- Zwrot kosztów działania.
Oferty prosimy przesyłać na adres mailowy: pracaznewbrand@gmail.com
Zapewniamy wszelką dyskrecję przesłanych aplikacji.
Z uwagi na poufność co do nazwy brandu przed jego wprowadzeniem, zostanie ona ujawniona podczas spotkania tylko wybranym kandydatom, którzy pasują do profilu firmy i którzy chcą zmiany na lepsze i chcą się rozwijać ku lepszej przyszłości.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.