10 odcinków specjalnych, 100 nagród głównych, 1000 nagród rzeczowych – to wszystko czeka na uczestników promocyjnej akcji zakupów produktów LuK, INA, FAG.
Aby wygrać jedną z 1000 nagród rzeczowych, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl.
Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie zestawu nagród – wakacyjnego niezbędnika Schaeffler oraz nagrody głównej, którą jest sportowo-rajdowy weekend na torze Tomka Kuchara – Driveland.
Akcja promocyjna realizowana jest u autoryzowanych Dystrybutorów lub Partnerów Schaeffler Polska, na portalu repxpert.pl oraz na stronie internetowej www.rallyexperts.pl.
– Mimo sytuacji panującej na świecie nie zwalniamy – mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska. To już kolejna akcja promocyjna w tym roku skierowana do naszych klientów – mechaników samochodowych, których zapraszamy do wspólnej zabawy – 10 etapowego wyścigu po nagrody. W naszej akcji nagradzamy lojalnych klientów kupujących produkty naszych marek: LuK, INA i FAG – każdy kolejny zakup to dodatkowe punkty i wyższe miejsce w rankingu.
– Centralnym elementem akcji jest portal REPXPERT – platforma internetowa skierowana do profesjonalistów – mechaników samochodowych, na której nasi klienci znajdą nie tylko pełną ofertę, wskazówki dotyczące montażu, ale także nielimitowane wsparcie naszych ekspertów technicznych – mówi Konrad Habit, odpowiadający za portal. – Punkty promocyjne rejestrowane na platformie przez uczestników akcji automatycznie przekładają się na miejsca w rankingu bieżącej promocji – dodaje
Akcja promocyjna jest realizowana u autoryzowanych Dystrybutorów lub Partnerów Schaeffler Polska Sp. z o.o. od 6 lipca do 13 września 2020 r.
Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.rallyexperts.pl oraz na profilu facebook Schaeffler REPXPERT Polska.