Sales Manager dla rynku polskiego

13 października 2016, 0:00 Oferta może być już nieaktualna

Do budowy i wzmocnienia naszej pozycji na rynku poszukujemy:

Grupa Arntz OPTIBELT jest jednym z wiodących producentów elementów napędowych o wysokich wymaganiach technologicznych. Własne przedsiębiorstwa produkcyjne w Europie i Azji gwarantują nam tworzenie przyszłościowych struktur. Nasza solidna pozycja na rynku bazuje na rozbudowanej, światowej sieci dystrybucji.

Do budowy i wzmocnienia naszej pozycji na rynku poszukujemy:

Sales Manager dla rynku polskiego
Sektor dystrybucji części zamiennych i akcesoriów do pojazdów
 

Zakres obowiązków obejmuje między innymi:

  • Dystrybucję naszych części zamiennych i akcesoriów do pojazdów przy ścisłej współpracy z naszymi parterami handlowymi oraz z działem zarządzania produktem.
  • Intensywne rozpracowywanie ważnych rynków wraz z planowaniem, zdobywaniem klientów, wspieraniem klientów i ustalaniem celów. Dzięki wszechstronnej pomocy klientom powstaje trwały kontakt biznesowy.
  • Obserwowanie rynku i konkurencji wraz z analizą ofert, cen rynkowych, trendów rynkowych oraz działalności konkurencji.
  • Wspieranie kierownictwa dystrybucji części zamiennych i akcesoriów przy tworzeniu polityki sprzedaży.
  • Rozwój i koordynacja istotnej działalności marketingowej oraz prowadzenie szkoleń dotyczących dystrybucji i zagadnień technicznych.
    Przyjęcie odpowiedzialności za wyniki jest sprawą oczywistą i motywującą kandydata do pracy.


Wymagania:

  • Wieloletnie doświadczenie handlowe na europejskim rynku części zamiennych i akcesoriów do pojazdów oparte na wykształceniu handlowym (zdobytym ew. wyższej szkole handlowej).
  • Zamiłowanie do częstych podróży.
  • Umiejętność obsługi MS Office, CRM oraz współczesnych systemów ERP (najlepiej firmy SAP) dla optymalizacji kontaktów z klientami oraz fachowej sprawozdawczości.
  • Obok znajomości języka polskiego, znajomość języka angielskiego i w idealnym przypadku języka niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodne porozumiewanie się. Zdolność komunikacji i umiejętność pracy zespołowej będzie służyć profesjonalnemu osiągnięciu wyznaczonych celów w zespołach projektowych (również międzynarodowych).
  • Niezbędne są również: poczucie odpowiedzialności, talent organizacyjny, umiejętność gospodarowania czasem i kompromisowość.
  • Preferowane miejsce zamieszkania Śląsk ale akceptujemy również kandydatów z innych rejonów – możliwość pracy na zasadzie Home Office


Posiadamy wszystkie zalety międzynarodowego koncernu średniej wielkości. Płaskie struktury gwarantują szybkie procesy decyzyjne. Dobry klimat w firmie i ciągła gotowość do komunikowania się tworzą pole do kreatywnej współpracy. Wynagrodzenie odpowiednie do osiągnięć zawodowych, reprezentacyjny samochód firmowy z możliwością wykorzystania w życiu prywatnym. Naszą ofertę pracy uzupełniają możliwość dokształcania się w kraju i za granicą.

Są państwo zainteresowani tak atrakcyjną i ciekawą pracą?

Czekamy na Państwa zgłoszenia zawierające również oczekiwania płacowe i dyspozycyjność. Najlepiej pocztą elektroniczną:
biuro@optibelt.pl

FIRMA i ADRES
Optibelt Polska Sp. z o.o.
Ul. Budowlanych 11
41-303 Dąbrowa Górnicza