“Merch Up Your Store!” to nazwa nowej kampanii firmy BILSTEIN, producenta układów zawieszenia. W jej ramach warsztaty mogą otrzymać ciekawe gadżety.
Wystrój serwisu motoryzacyjnego ma bezpośredni wpływ na doświadczenia w obsłudze klienta. Jeśli użytkownik samochodu może spędzić czas w gustownie urządzonym wnętrzu, jego pozytywne wrażenia ze współpracy z firmą rosną. W świecie milionów zdjęć publikowanych codziennie w social media, ludzie mocniej nastawiają się na odczucia estetyczne i jeszcze bardziej „kupują oczami”.
Kampania “Merch Up Your Store!” oferuje limitowane i bezpłatne pakiety gadżetów. W ten sposób serwisy mogą zaprezentować swoje doświadczenie we współpracy z marką BILSTEIN. Każdy pakiet zawiera:
- Unikalny, metalowy znak BILSTEIN zaprojektowany w modnym stylu vintage,
- Duży baner warsztatowy BILSTEIN o wymiarach 300x100cm,
- Efektowny stojak na ladę.
Warsztaty chcące otrzymać pakiety powinny dołączyć do akcji za pośrednictwem strony: https://workshop.bilstein.com/en/merch-up/. Ze względu na ograniczoną liczbę dostępnych pakietów gadżetów, zainteresowane warsztaty muszą działać szybko.
Komentarze