Wymiana tradycyjnych żarówek halogenowych na retrofity LED wiąże się czasem z pewnymi niedogodnościami, takimi jak komunikaty błędów na desce rozdzielczej, migotanie świateł lub ich przyciemnienie. Philips oferuje nową generację adapterów, które dzięki konstrukcji 3w1 eliminują wszystkie te problemy, bez konieczności stosowania kilku adapterów starszego typu jednocześnie.
Komunikaty błędów na desce rozdzielczej lub migotanie oświetlenia to dwa najpopularniejsze problemy jakie czasami pojawiają się po wymianie żarówek halogenowych na retrofity LED. Do tej pory jedynym sposobem na naprawę była wstępna diagnostyka układu i montaż adapterów CANbus, które gwarantują pełną kompatybilność retrofitów z instalacją CAN. Niestety, ze względów technicznych należało wybierać pomiędzy dwoma różnymi typami adapterów lub – w razie takiej potrzeby – montować oba jednocześnie.
Adaptery nowej generacji Philips łączą w sobie cechy wszystkich popularnych typów adapterów starszej generacji i dzięki temu nie trzeba się zastanawiać, który adapter będzie potrzebny, ani tym bardziej montować dwóch. Montaż jednego nowego adaptera rozwiązuje większość typowych problemów z adaptacją.
Nowe adaptery są kompatybilne ze wszystkimi seriami Philips LED, w tym z homologowaną na wybranych rynkach serią Philips Ultinon Pro6000.
Jedynym warunkiem montażowym jest prawidłowy dobór adaptera do typu żarówek (H7, H4, H11, H8, H16, HB3, HB4 i HIR2). Wszystkie adaptery nowej generacji to najwyższa jakość wykonania Philips. Są zgodne z EMI w zakresie zakłóceń elektromagnetycznych, zabezpieczone przed pyłem i wodą w klasie IP65, ich precyzyjne wykonanie ułatwia instalację, a zastosowane trwałe materiały zapewniają długą żywotność (produkt ma 2-letnią gwarancję z możliwością przedłużenia do 3 lat).
Tak wygląda nowy CANbus Philips:
Nowy CANBus to połączenie rezystora i kondensatora.
Może rozwiązać 3 najpopularniejsze problemy po montażu retrofitów:
1) komunikat o błędzie na desce rozdzielczej (komunikat przepalonej żarówki)
2) Nieprawidłowe działanie retrofitów przy niskich temperaturach
3) Migotanie związane z systemem PWM.
Komentarze