Nastawiony na potrzeby klientów, przyjazny dla środowiska, głodny szkoleń i wiedzy, ale przede wszystkim… bezpieczny. Taki powinien być nowoczesny warsztat. Serwisów, które łączą w sobie te cechy poszukuje SDCM, organizator konkursu „Bezpieczny Warsztat 2017”.
Jeszcze przez miesiąc przedstawiciele serwisów zarówno niezależnych, jak i zrzeszonych w ramach sieci warsztatowych (ProfiAuto, Eurowarsztat, Bosch Car Service i Auto Crew, Q-service i Perfect Service) mają szansę zgłosić swoją kandydaturę w konkursie „Bezpieczny Warsztat 2017”.
Co zyskasz dzięki udziałowi w konkursie?
Ogólnopolski zasięg konkursu „Bezpieczny Warsztat” pozytywnie wpływa na kreowanie wizerunku oraz konkurencyjność zaangażowanych w inicjatywę warsztatów. Atutem konkursu jest również współpraca z zewnętrzną firmą audytorską – ocena warsztatu dokonana przez profesjonalistów daje serwisom możliwość spojrzenia „z boku” na ich funkcjonowanie i wyeliminowana ewentualnych błędów w codziennej pracy. Udział w konkursie jest bezpłatny i niesie za sobą duży potencjał promocyjny. Zwycięskie warsztaty prezentowane są w mediach, m.in. w ramach kampanii bezpiecznywarsztat.pl.
– Widzimy realne efekty zdobycia miejsca na podium, jak również samego udziału w konkursie „Bezpieczny Warsztat”. Należą do nich przede zwiększenie zaufania klientów oraz wzrost prestiżu i konkurencyjności na rynku lokalnym. Moim „przepisem na sukces” jest żona Joanna, która wniosła w ten jakże męski biznes kobiece spojrzenie, skrupulatność i ogromne zaangażowanie. Wszystkim, którzy nie mają takiego „motoru napędowego”, polecam udział w konkursie; w dzisiejszych czasach rozwój stanowi główny czynnik sukcesu – mówi mgr inż. Emil Zasadziński z serwisu TECH-PORT, zdobywca 2 miejsca w kategorii „warsztat mały” w ubiegłorocznej edycji konkursu.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 8 listopada 2017 r., podczas XII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego. Obecność na tak prestiżowym wydarzeniu pozwoli wyróżnionym warsztatom na nawiązanie relacji z przedstawicielami branży automotive. Zwycięskie serwisy otrzymają także statuetki i certyfikaty potwierdzające wysoką jakość oferty oraz usług.
Partnerzy konkursu
Konkurs „Bezpieczny Warsztat” organizowany jest we współpracy z firmą audytorską DEKRA, której udział w inicjatywie zapewnia obiektywizm i pełen profesjonalizm badań. Głównym sponsorem przedsięwzięcia już po raz trzeci została firma Castrol.
– Konkurs, którego celem jest podnoszenie poziomu obsługi w warsztatach, idealnie pasuje do naszej strategii współpracy ze stacjami serwisowymi. Castrol od lat oferuje serwisom pomoc techniczną oraz atrakcyjny program lojalnościowy. Prowadzimy też unikatowe szkolenia dla mechaników, w czasie których nasi eksperci dzielą się wiedzą nie tylko na temat środków smarnych, lecz także z zakresu obsługi klienta i technik sprzedaży – mówi Leszek Radzikowski, dyrektor ds. dystrybucji w firmie Castrol.
Konkurs wspiera także firma Coframa.
Formuła konkursu
Konkurs „Bezpieczny Warsztat” podzielony został na 3 kategorie: – warsztat mały – dla serwisów posiadających od 1 do 3 stanowisk naprawczych, – warsztat średni – dla serwisów posiadających od 4 do 6 stanowisk naprawczych, – warsztat duży – dla serwisów posiadających powyżej 6 stanowisk naprawczych.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić zgłoszenie na stronie: http://sdcm.pl/konkurs/
Z nadesłanych zgłoszeń organizator wybierze 6 warsztatów niezrzeszonych oraz po 6 warsztatów sieciowych z każdej sieci, które zdobyły największą liczbą punktów obliczonych na podstawie danych zawartych w formularzu. Serwisy te zostaną zakwalifikowane do finału konkursu i to właśnie w nich audyt przeprowadzi firma DEKRA. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 18 sierpnia 2017 r. W rywalizacji nie mogą brać udziału laureaci poprzednich edycji. Konkurs „Bezpieczny Warsztat” potrwa od 5 czerwca do 8 listopada 2017 roku.
Komentarze