Do miesięcznych zakupów klienta, uczestniczącego w konkursie Gala Biesiadna 2016 doliczane są także dodatkowe wartości – Extra złotówki. Są one brane pod uwagę przy pozycjonowaniu w kategoriach asortymentowych. To oznacza, że pomogą znaleźć się wyżej w danej klasyfikacji, a dzięki temu uczestnik ma szansę, by zdobyć więcej punktów w danym cyklu.
Extra złotówki będą przyznawane za nabywanie towarów partnerów promocji. Tych podzielono na 3 grupy: 35%, 30% i 20%. Podstawą do wyliczenia wartości, która zostanie dopisana klientowi, będą całkowite wartości zakupów premiowanych dostawców w czasie każdego miesiąca.
W grupie 35% znajdują się produkty partnerów strategicznych promocji, czyli Bosch, Castrol, ZF, Sachs, Lemförder oraz TRW. Na przykład, jeżeli klient kupi w miesiącu oleje Castrol za 10 000 zł, to jego wartość zakupów zostanie wyliczona jako 13 500 zł w kategorii asortymentowej "Oleje".
Dzięki Extra złotówkom, szanse na zajęcie wyższego miejsca w rankingu miesięcznym, a co za tym idzie, punktacji generalnej, są zdecydowanie większe. Każda Extra złotówka przybliża więc uczestnika konkursu do zdobycia nagród. Najważniejszą z nich jest udział w Gali Biesiadnej, czyli wielkiej imprezie finałowej, która odbędzie się 7-9 października w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. Oprócz luksusowego pobytu, na laureatów czeka tam występ znanych kabaretów oraz wyjątkowa, wieczorna gala.
O konkursie:
Konkurs Gala Biesiadna 2016 kierowany jest do klientów Inter Cars, tj. warsztatów, sklepów z warsztatem i firm transportowych. Jego rozliczanie podzielono na 5 regionów, a zdobywanie punktów uwarunkowane jest realizacją planu miesięcznego. Rywalizacja odbywa się etapowo, w 6-miesięcznych cyklach. W każdym z nich 100 uczestników, którzy osiągną minimalny próg zakupowy i będą mieć najlepsze wyniki, otrzymają punkty w 3 kategoriach asortymentowych (produktów serwisowych, olejów i akumulatorów).