DENCKERMANN – Product Manager

6 października 2022, 13:36

Firma DENCKERMANN jest producentem i dystrybutorem wysokiej jakości części samochodowych. Nasze wieloletnie doświadczenie zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, czyni z nas partnera godnego zaufania.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Product Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Żerań

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów
  • Umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym  9.00-17.00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet medyczny
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz udział w ciekawych szkoleniach i projektach

Główne zadania:

  • Wprowadzanie i aktualizowane danych w programie TecDoc.
  • Prowadzenie i rozwój przydzielonych linii produktowych
  • Prognozowanie zakupów i zapewnienie dostępności produktów ,
  • Odpowiednie pozycjonowanie cenowe produktów oraz opracowywanie cenników,
  • Poszerzanie dostępnego portfolio poprzez wprowadzanie nowości,

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • Minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • Znajomość programu Tecdoc
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na stanowisku Product Manager/Specjalista ds. Produktu  rynku dla rynku samochodowych części samochodowych
  • Bardzo dobrej obsługi komputera (Excel, Access)

CV w języku polskim ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@denckermann.pl z podaniem w tytule: Product Manager.

Informujemy, iż Administratorem Pana / Pani danych osobowych jest Denckermann Sp. z o. o., z siedzibą w Warszawie (03-231), przy ul. Odlewniczej 6. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych prosimy o zapoznanie się z polityką bezpieczeństwa zawarta na stronie www.denckermann.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 221 Kodeksu Pracy oraz Państwa zgoda – art. 6 ust. 1 lit a RODO*. Odbiorcami danych mogą być pracownicy/współpracownicy Administratora, którzy w celu wykonania swoich obowiązków muszą posiadać do nich dostęp, a także podmioty zajmujące się obsługą Administratora w zakresie obsługi informatycznej. Dane będą przetwarzane na potrzeby obecnej rekrutacji do czasu jej zakończenia bądź na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 3 miesięcy lub do czasu cofnięcia zgody. Przysługuje Panu / Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych. Jeżeli wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych, to może zostać ona wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie danych osobowych przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, zbieranych przez nas na podstawie art. 22¹ Kodeksu pracy (imię/a i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego)  jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencją niepodania tych danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)