Schaeffler rusza z kolejną Akcją Promocyjną – Schaeffler Masters

Uwaga!

Promocja prawdopodobnie jest już zakończona.

Od 26 lipca 2021 Schaeffler, właściciel marek LuK, INA, FAG przygotował kolejną Akcję Promocyjną – Schaeffler Masters. Zabawa polega na rozwiązaniu quizu z ulubionej kategorii i marki: do wyboru są aż 4 kategorie i 3 marki – LuK, INA i FAG. Wystarczy poprawnie odpowiedzieć na 3 pytania i wybrać 1 z aż 3 000 nagród. Potem już tylko zostaje prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego i kliknięcie „Wyślij”.

Jakie cechy charakteryzują wolne koła alternatora? Czy montując pompę wody wyposażoną w uszczelkę należy użyć smaru w celu dodatkowego uszczelnienia? Co nie jest przyczyną awarii sprzęgła? Te i inne pytania można znaleźć na www.schaefflermasters.pl. Do wyboru są aż 4 kategorie: samochody osobowe, dostawcze, ciężarowe i traktory.

– Aby ułatwić wszystkim zadanie mam wskazówkę – mówi Konrad Habit odpowiadający za portal REPXPERT. – W odpowiedziach na trudne pytania pomoże aplikacja mobilna REPXPERT. Należy ją zainstalować na swój telefon komórkowy. Dostępna jest pod linkiem: https://www.repxpert.pl/aplikacja

– To już druga Akcja Promocyjna skierowana do wszystkich mechaników samochodowych – nie tylko do użytkowników portalu REPXPERT – mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska. – Uczestnicy akcji mają szanse sprawdzić swoją wiedzę i w łatwy sposób zdobyć nagrodę, która przyda im się w serwisie samochodowym i nie tylko. Do wyboru aż 8 różnych nagród.

Akcja promocyjna realizowana jest na stronie www.schaefflermasters.pl od 26.07.2021 do 19.09.2021 lub do wyczerpania zapasów nagród. Skierowana jest do przedsiębiorców, którzy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej prowadzą warsztat samochodowy lub świadczą inne usługi związane z naprawą lub konserwacją pojazdów.

Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.schaefflermasters.pl