Schaeffler rusza z nową akcją promocyjną

Akcja NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ potrwa od 19. października do 06. grudnia. Przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT.

Przez 7 tygodni uczestnicy mają okazję zgarnąć po 100 nagród tygodniowo – razem do wygrania jest 700 nagród. Tym razem Schaeffler dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował działania i sprzęty mające na celu promocję serwisów samochodowych.

Aby wygrać jedną ze 100 nagród tygodnia, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać 7 różnych nagród. W każdym tygodniu inna nagroda. Każdy tydzień to odrębny ranking.

Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie zestawu nagród m.in. kaseton LED, ekspres do kawy, kampania Google Ads oraz upominki dla Klientów warsztatu.

Jakość usług to najlepszy rodzaj reklamy. Jednak my zachęcamy do tego, aby właściciele warsztatów i mechanicy uczynili Klienta bohaterem swojej historii. Z tego względu przygotowaliśmy do wygrania szereg nagród związanych ze skuteczną reklamą. A więc „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”! – mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska.

To już trzecia w tym roku akcja promocyjna, gdzie punkty REPXPERT mają podwójną moc – można je zamieniać na nagrody w sklepie bonusowym na portalu www.repxpert.pl, a dodatkowo kupony biorą udział w rankingu nagród tygodniowych akcji „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”– zaznacza Konrad Habit, odpowiadający za portal REPXPERT.

Akcja promocyjna realizowana jest u autoryzowanych Dystrybutorów lub Partnerów Schaeffler Polska, na portalu www.repxpert.pl oraz na stronie internetowej www.niedajsieprzeoczyc.pl od 19 października do 6 grudnia 2020 r.

Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska.