Podobnie jak w poprzednich latach, Auto Partner nagradza swoich klientów wyjazdem szkoleniowym, jednak w tegorocznej edycji promocja zyskała nowe oblicze i zamiast jednego wyjazdu przewidziane są dwa, w zupełnie różne strony świata.
W promocji trwającej od 2 listopada 2017 do 31 lipca 2018 roku premiowane są wszystkie zakupy dokonane w sieci sprzedaży Auto Partner SA, jednak zakupy produktów partnerów akcji przeliczane są według specjalnych, preferencyjnych mnożników, gwarantujących zdobycie trzykrotnie wyższej ilości punktów. Wszyscy uczestnicy zarejestrowani w promocji rywalizują między sobą o miejsca w rankingu, na podstawie których zostaną przyznane nagrody. Liderzy rankingu z miejsc 1-20 wyjadą w niesamowitą wyprawę do dzikiej Afryki, w trakcie której zwiedzą Tanzanię i Zanzibar, natomiast zwycięzcy z miejsc 21-60 wybiorą się w bajeczną podróż na samo południe Portugalii by wypocząć nad brzegiem błękitnego oceanu.
Podobnie jak w poprzednich latach, dla wszystkich uczestników uruchomiona została specjalna platforma www.viptotrip.pl, gdzie na bieżąco mogą śledzić swoje wyniki w promocji i aktualnie zajmowane miejsce w rankingu.
Do tegorocznej edycji VIP TO TRIP 2018 można przystąpić poprzez kontakt z najbliższym oddziałem Auto Partner SA, gdzie dostępne są szczegółowe informacje na temat uczestnictwa.
Partnerami akcji VIP TO TRIP 2018 są: MaXgear, Castrol, Japanparts, Meyle, NK, Alco, Meteor, Quaro, ContiTech, Rymec, Valeo, Bosch.