Volkswagen UP!: zacinający się przełącznik ogrzewania

24 września 2019, 14:23

Specjaliści firmy Autodata otrzymali od jednego z warsztatów pytanie dotyczące szwankującego przełącznika ogrzewania siedzenia w najmniejszym pojeździe z gamy Volkswagena. Przyczynę udało się ustalić.

W warsztacie mamy Volkswagena UP!, w którym przełącznik ogrzewania siedzenia zacina się we wciśniętym położeniu. Niedawdo wymieniliśmy przełącznik z powodu tej samej usterki, ale pojawiła się ona ponownie. Czy wiecie, co może być przyczyną częstego występowania takiej usterki?

Odpowiedź: Tak, spotkaliśmy się już wcześniej z tego typu usterką w modelach UP! →2012 (VIN →012785), a jest ona spwodowana niewystarczającym odstępem pomiędzy przełącznikiem ogrzewania siedzenia a otaczającą go tapicerką. Wymontuj jednostkę przełącznika wielofunkcyjnego z konsoli środkowej. Wiązka przewodów przełącznika ogrzewania siedzenia musi być prawidłowo ułożona. Sprawdź, czy przełącznik ogrzewania siedzenia działa poprawnie. Jeżeli przełącznik ogrzewania siedzenia nie zacina się we wciśniętym położeniu: Przyklej taśmę filcową, dostępną dziale części Volkswagen, do jednostki przełącznika w konsoli środkowej we wskazanym miejscu rys.1. Zamontuj jednostkę przełącznika wielofunkcyjnego w konsoli środkowej. Jeżeli przełącznik ogrzewania siedzenia zacina się we wciśniętym położeniu: Zamontować nowy przełącznik ogrzewania siedzenia.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Wiesław G., 5 października 2019, 11:06 0 0

Tak właśnie jest. Weź , zrób. A tego nie powinien autoryzowany serwis VW zrobić w gratisie? Wypuścili bublai...umyli ręce. w.assc@wp.pl

Odpowiedz

Dlugi, 7 października 2019, 15:43 1 0

Ale oczywiście że serwis wykona taką czynność. Czy myślisz że AutoData wymyśliła tą procedurę? Zakosili TSB czyli biuletyn serwisowy i opublikowali jako swój. To producent ma dział do którego spływają zgłoszenia z ASO z całej Europy lub świata i opracowują rozwiązania problemów. Dzięki temu wydają biuletyny lub ogłaszają kampanie serwisowe.

Odpowiedz