Exide ułatwia wymianę akumulatorów w nowoczesnych autach

25 października 2012, 11:33

W ostatnich 3-4 latach rynek produkcji samochodów osobowych uległ dość znaczącej zmianie. Bardzo dynamicznie rośnie sprzedaż pojazdów wyposażonych w system Start & Stop. Bardzo często wymiana akumulatora przebiega w tych pojazdach w tradycyjny sposób, czasami jednak wymiana takiego akumulatora, może wiązać się z koniecznością posiadania specjalnego urządzenia.

Exide Technologies stworzył właśnie program Exide Synergy, czyli kompleksowe rozwiązanie dla sklepów detalicznych, warsztatów i serwisów pozwalające uniknąć wzrostu kosztów oraz zwiększenia stopnia komplikacji wymiany akumulatora w takich właśnie autach.

Większość działających obecnie warsztatów i serwisów, w których można wymienić akumulator, wyposażonych jest w specjalistyczne urządzenia diagnostyczne pozwalające na bezproblemową wymianę akumulatora. Pozostałe część warsztatów, serwisów, ale także sklepów detalicznych pracuje bez takiego wspomagania. To właśnie im Exide Technologies dedykuje swój program wymiany akumulatorów Exide Synergy, którego elementem jest  specjalne urządzenie BTR-12.

„Wymiana akumulatora w nowoczesnych pojazdach, także z systemem Start&Stop często jest przedstawiana i zarazem postrzegana jako bardzo skomplikowany proces, wymagający drogich, specjalistycznych urządzeń, dostępnych tylko w selektywnej dystrybucji. Nie jest to prawda, po to m.in. stworzyliśmy nasz program Exide Synergy, aby zdemistyfikować pewne fakty, ale przede wszystkim, dać tanie i proste rozwiązanie naszym klientom, tak aby mieli możliwość poszerzenia bazy swoich klientów, dodatkowego zarobku, albo po prostu nie pozostawić ich na marginesie rynku – wyjaśnia Jarosław Nadstazik, marketing manager Exide Technologies.

Komunikat o błędzie na desce rozdzielczej

Z badań Exide Technologies wynika, że wymiana akumulatorów w większości zaawansowanych samochodów, w tym z systemem Start&Stop bardzo często nie wymaga jakichkolwiek specjalistycznych urządzeń, czasami wymaga takiego urządzenia celem jedynie wykasowania informacji na desce rozdzielczej sygnalizującego potrzebę wymiany akumulatora. Mimo że auto po wymianie jest w pełni funkcjonalne to informacja nie znika automatycznie, stąd potrzeba odznaczenia w systemie pojazdu dokonania operacji wymiany. Operacji tej można dokonać przy pomocy odpowiednich urządzeń diagnostycznych lub urządzenia BRT-12, a komunikat zniknie.

Kody nie zawsze potrzebne

Niektórzy producenci pojazdu po wymianie akumulatora wymagają wprowadzenia jego kodu do komputera pokładowego. W wielu przypadkach podanie dowolnego numeru zakończy się powodzeniem. Urządzenie BRT-12 posiada wbudowaną bazę wielu gotowych kodów oraz w większości przypadków potrafi odzyskać ostatni wprowadzony kod.

Dbamy o Twoje koszty

Urządzenie BRT-12 będzie oferowane w atrakcyjnej cenie 978 zł netto, czyli kilkukrotnie mniej niż inne urządzenia o podobnej funkcjonalności oferowane na rynku. Jest ono już dostępne w ramach wyposażenia warsztatu w programie Victor dla Punktów Sprzedaży Detalicznej. Dodatkowo oferujemy bezpłatną aktualizację oprogramowania naszego urządzenia. Obecnie BRT-12 pokrywa zakresem swojego działania wymianę akumulatora we wszystkich samochodach Grupy VW (Audi, VW, Skoda, Seat), Grupy BMW (BMW, Mini). Kolejne marki aut będą sukcesywnie dodawane i będą również dostępne w ramach darmowej aktualizacji oprogramowania.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz na adres mailowy: marketing@exide.pl
 

Opublikowane przez: Redakcja
Artykuł reklamowy przygotowany przez firmę Exide Technologies S.A.

Dowiedz się więcej

Centra Micro-Hybrid AGM wyróżniona w konkursie Produkt Roku 2012 organizowanym przez czasopismo „AutoExpert”!
Centra Micro-Hybrid AGM wyróżniona w konkursie Produkt Roku 2012 organizowanym przez czasopismo „AutoExpert”!

Miesięcznik docenił nowoczesną technologię akumulatorów Centra AGM (Absorbent Glass Mat), gwarantującą trzykrotnie większą żywotność w porównaniu do tradycyjnych akumulatorów. – „Centra AGM to całkowicie bezobsługowe i w 100% hermetyczne akumulatory, optymalne dla samochodów z systemem Start & Stop i hamowaniem regeneracyjnym” – wyjaśnia Jarosław Nadstazik, dyrektor ds. marketingu w Exide Technologies S.A. – „Wyróżnienie, które »AutoExpert« […]

Aplikacja Exide dostępna już na Blackberry OS
Aplikacja Exide dostępna już na Blackberry OS

Od dziś do grona osób, które mogą skorzystać z wyszukiwarki akumulatorów Exide, dołączyli posiadacze telefonów Blackberry. Program umożliwia szybkie i wygodne dopasowanie odpowiedniego akumulatora do podanego przez użytkownika modelu auta. Po sukcesie aplikacji przeznaczonych na iOS i Androida, Exide publikuje wersję odpowiednią dla systemu Blackberry OS, umożliwiając w ten sposób wyszukanie akumulatora na ponad 97% […]

Exide otwiera nową odsłonę portalu poświęconego akumulatorom
Exide otwiera nową odsłonę portalu poświęconego akumulatorom

Exide Technologies S.A. uruchomił nową odsłonę strony internetowej Akumulator.pl. Portal został stworzony nie tylko dla kierowców, ale także jako narzędzie, które wspiera sprzedaż partnerów detalicznych: sklepów i warsztatów. Akumulator.pl nie tylko dla kierowców Portal koncentruje się na dostarczeniu informacji na temat jak dobrać właściwy akumulator do swojego auta, ale także wskazuje i rekomenduje sklepy i […]

Exide jednym z największych eksporterów
Exide jednym z największych eksporterów

Exide Technologies S.A. jest drugim eksporterem w Wielkopolsce – wynika z raportu opublikowanego przez „Warsaw Business Journal”. Przez ostatnie 3 lata udziały eksportu systematycznie rosły, by w 2012 roku generować niemal 70 proc. przychodu firmy. Jeszcze w tym roku Exide uruchomi nowe linie produkcyjne, co pozwoli na zwiększenie mocy produkcyjnych poznańskiej fabryki do 1,5 mln […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 26 października 2012, 7:38 0 0

Strasznie spłycone podejście do tematu, a przy okazji manipulacja Partnerami Handlowymi i klientem. "Reset" na którym skupia się autor i urządzenie które oferuje nie jest niestety jedyną i wystarczającą czynnością jakiej należy dokonywać w takich przypadkach i w tych samochodach,
Tym samym urządzenie to nie rozwiązuje problemu.

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 9:09 0 0

Może się mylę, więc jeżeli to co napiszę jest nieprawdą to proszę o sprostowanie.
Moim zdaniem wystarczy przed odłączeniem akumulatora podać dodatkowe napięcie z innego źródła (akumulatora matki) i po sprawie. Komputer nie zauważy zaniku napięcia a tym samym dodatkowe operacje będą zbyteczne.
Już od dawna stosujemy tę metodę w autach z kodowanymi radiami, gdzie właściciele nie znają kodu auta.
Jeżeli przeprowadzenie powyższej czynności jest wystarczające to wydaje mi się, że producenci różnych urządzeń do tego celu przeznaczonych trochę wyolbrzymiają problem i zatajają najprostsze metody by sprzedawać swoje produkty a serwisy celowo milczą by mieć więcej klientów.

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 11:05 0 0

ty piszesz o typowym podtrzymaniu napięcia przy wymianie akumulatora - ale nowoczesne cars-y maja tak czujną instalacje, że nawet jak się podepniesz "podtrzrymaczem" to moduł wewnętrzny zrobi obieg i to wyczuje. Exide mówi, że ma takie urządzenie żeby wymienić akumulator w carsach z startstopem i zalogować akumulator lub usunąć jakieś niepożądane komunikaty na desce. Słyszałem od gostka z Exide -gościu od serwisu- że tym urządzeniem można to zrobić i będzie ok i nie trzeba inwestować w inne-droższedo czego namawia nas VARTA!

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 11:08 0 0

dobrze,że ta cena 978 a nie 942 :)

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 11:18 0 0

jak to w polsce jeden drugim manipuluje i robi w jajo, nie rozumie tylko dlaczego tacy jestesmy,prosty przyklad moj bratanek pracuje w szwecjij potrzebuje czujnik tam drogo wiec prosi kup mi dzwonie do hurtowni jak zwykle okazuje sie ze sa trzy rodzaje do tego modelu i nie wiedza co dac moj siostrzeniec idzie do pierwszego sklepu nie serwisu mowiac ze niechce kupic tam po numerach vin daja mu numer orginalu.i tak kupujemy czujnik w polsce. ludzilem sie ze dozyje sie takich czasow i uprzejmosci w naszym kraju.

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 12:05 0 0

nehring ? ale o co chodzi bo czytelnicy chyba nie łapią twojego komentarza - nic wspólnego z tematem :)

Odpowiedz

Anonim, 26 października 2012, 16:08 0 0

chodzi mi oto ze taka firma jak inter - cars i inne wiodace na rynku nie maja programow serwisowych, zeby znalezc czesc po numerach vin a tam maja w zwyklym sklepie w polsce gdybym poiedzial ze niechce kupic tylko potrzebuje nr.orginalnej czesci to by cie wygonili ze sklepu bratanek nie jest miljonerem tak jak ty .78.8.213.

Odpowiedz

Anonim, 27 października 2012, 16:33 0 0

kolejny gadżet w radosnej twórczości na potrzeby wiecznie nie zadowolonych zielonych [zmoderowano] w ,,ue,,

Odpowiedz