Eurorepar Car Service – sieć warsztatów w europejskim standardzie

13 marca 2019, 23:11

Sieć Eurorepar Car Service liczy ponad 3 000 warsztatów w całej Europie. Od niedawna obecna jest także w Polsce, a w jej szeregi wstąpiło tu już ponad 40 warsztatów niezależnych. Zapytaliśmy jeden z nich o szczegóły przynależności do sieci. 

Krakowski warsztat ERCS Godniowski to firma rodzinna z tradycjami. Istnieje już od 35 lat.

– Warsztat założył mój ojciec Tadeusz Godniowski. Ja sam zaczynałem od najniższego stanowiska – mechanika. W roku 1992 podpisaliśmy umowę, na podstawie której nasz serwis uzyskał status Autoryzowanej Stacji Obsługi samochodów Peugeot. Z końcem 2017 r. zapoznaliśmy się z ofertą sieci ERCS i zdecydowaliśmy, że jest ona na tyle atrakcyjna, że chcemy do niej przystąpić. A tym samym zrezygnować z autoryzacji Peugeot. – mówi właściciel warsztatu, Andrzej Godniowski.

Rezygnacja z prowadzenia autoryzowanej stacji obsługi pozwoliła warsztatowi znacznie poszerzyć swoje możliwości. Sieć Eurorepar Car Service została powołana do życia przez Grupę PSA, dlatego na rynku kojarzy się z autami francuskimi. Jej klienci mogą jednak liczyć na fachową naprawę także samochodów innych marek. Oznaczało to dla firmy Godniowski napływ nowych klientów.

– Mimo, iż ERCS kojarzy się z markami francuskimi (również nasi klienci kojarzą nas nadal z ASO Peugeot), należy pamiętać, że koncern PSA wykupił udziały w niemieckiej marce Opel. Sieć ERSC nie ogranicza się zatem wyłącznie do francuskich marek koncernu PSA, ale jest otwarta na inne marki takie jak Volkswagen, Skoda, Audi itp. W ofercie ERCS znajdują się więc części eksploatacyjne do obsługi tych samochodów – mówi Andrzej Godniowski.

Serwis jest otwarty na różne marki, oferując pełny zakres usług, począwszy od profesjonalnej diagnostyki, przez zamówienie części, po końcową naprawę. Co ważne, sieć nie nakłada na swoich członków trudnych do spełnienia obowiązków – np. dotyczących zamawiania części.

– Przynależność do sieci ERCS nie wiąże się dla nas właściwie z żadnymi ograniczeniami, serwis zachowuje całkowitą autonomię, również w zakresie zamawiania części z innych źródeł. Każdy nowoczesny serwis, dbający o odpowiednio wysoki poziom obsługi klienta i świadczonych usług powinien bez problemu spełnić warunki przystąpienia do sieci. – mówi właściciel warsztatu ERCS Godniowski.

Przynależność do Eurorepar Car Service daje jednak dostęp do atrakcyjnej oferty części z gamy Eurorepar, zapewniającej pokrycie większości parku samochodowego w kluczowych grupach asortymentowych. W ramach programu Distrigo, warsztaty zyskują także możliwość zamawiania oryginalnych części zamiennych i akcesoriów Peugeot, Citroën i DS oraz części fabrycznie regenerowanych.

– Części Eurorepar używamy w naszym serwisie od ok. 5-6 lat i można jakościowo porównać je do części konkurentów rynkowych takich jak TRW, ATE czy SACHS, przy czym ich cena jest bardziej konkurencyjna. W obecnej chwili dostawy realizowane są raz dziennie, ale wkrótce ma się to zmienić na dwie dostawy dziennie. Program Distrigo stanowi dla nas interesującą formę motywatora do bardziej wydajnej pracy serwisu, gdyż wiąże się on z konkretnymi (atrakcyjnymi) korzyściami. – mówi Andrzej Godniowski.

Po ponad roku funkcjonowania jako członek ERCS, właściciel warsztatu nie ma wątpliwości, że decyzja o przystąpieniu do sieci była słuszna. Dość jednoznacznie potwierdzają to także wyniki finansowe firmy. Serwis zwiększył obroty o ok. 30% w stosunku do poprzedniego roku.

Dołączając do Eurorepar Car Service, stajesz się częścią profesjonalnej sieci warsztatów samochodowych. Zyskujesz dostęp do jednego z największych magazynów części zamiennych, systemu dystrybucji, wsparcia technicznego i marketingowego.

Artykuł sponsorowany przez Grupę PSA

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!