Wsparcie w naprawie w czasie rzeczywistym – przełomowa koncepcja Hella Gutmann

30 października 2018, 23:45

W świecie high-tech coraz większą rolę odgrywa czas. Szybka i trafna diagnoza połączona z możliwie najkrótszą w czasie naprawą, wpływają na zadowolenie klientów i większą ilość serwisowanych pojazdów.

Dzięki koncepcji napraw w czasie rzeczywistym, Hella Gutmann wykonała milowy skok w zakresie wsparcia warsztatu podczas naprawy. Po raz pierwszy specjaliści z warsztatu mogli skorzystać z pomocy pisemnej i wizualnej w zakresie naprawy pojazdów, opartej na kodach usterek i symptomach. Wszystkie odczytane kody usterek, łącznie z parametrami, były przesłane na życzenie prosto z Car History do ekspertów z technicznej infolinii Hella Gutmann. Tam mechanik otrzymywał wsparcie, aż do momentu rozwiązania najbardziej skomplikowanego przypadku naprawy. Teraz nasza koncepcja napraw w czasie rzeczywistym jest jeszcze szybsza dzięki nowemu mega macs 77. Dla warsztatu oznacza to najszybsze i najbardziej kompletne wsparcie diagnostyczne i naprawcze w historii Hella Gutmann Solutions.

Nowy mega macs 77 sprawnie i szybko wykonuje pomiary prądu, napięcia i oporu oraz przekonuje zupełnie nową jakością pomiarów wspieranych. Łączy się bezpośrednio z wartościami kontrolnymi części i automatycznie wprowadza wszystkie ustawienia oscyloskopu i multimetra. Wyświetla bezpośrednio wartości zadane, a także graficzną prezentację sygnałów. W czasie rzeczywistym widoczne jest, czy zmierzone wartości są poprawne (kolor zielony) lub niezgodne z wartością zadaną (kolor czerwony).

Dzięki szczegółowym instrukcjom i wskazówkom dotyczącym diagnozy, nawet nowicjusz otrzyma profesjonalne i pomocne wyniki pomiarów. Pozwoli mu to na pomiar nawet złożonych układów elektronicznych i analizę wyników. Dla warsztatów oznacza to trafną lokalizację usterek, szybkie ich usunięcie oraz większą liczbę obsłużonych klientów.

Dzięki mocniejszemu procesorowi i pomiarom wspieranym, mega macs 77 oferuje jeszcze szybsze i bardziej kompleksowe pomoce przy naprawie – oparte na kodach usterek i dopasowane do pojazdu – dla ponad 49 000 modeli pojazdów wszystkich ważniejszych marek. Lecz gdy mimo wszystko przyczyna usterki pozostaje niewyjaśniona, można przesłać tylko jednym kliknięciem całą historię napraw do ekspertów z technicznej infolinii Hella Gutmann. Tam specjaliści osobiście zadbają o to, aby nawet najbardziej skomplikowany przypadek naprawy został rozwiązany w jak najkrótszym czasie.

Identyfikacja VIN podłączonego pojazdu jest zwykle automatyczna i oszczędza cenny czas, który w innym przypadku zostałby zużyty na poszukiwanie odpowiedniego modelu. Identyfikacja VIN pomaga również w zamawianiu części zamiennych. Dzięki bezpośredniemu połączeniu mega macs 77 z katalogiem części zamiennych, zamówienie tych właściwych zajmuje tylko kilka sekund. Błędne lub podwójne zamówienia należą do przeszłości.

Prawdziwa sytuacja „VIN-WIN“ dla Twojego zarządzania czasem.

Artykuł sponsorowany Hella Gutmann

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!