Jak znane marki pomagają warsztatom zdobywać nowych klientów?

10 października 2018, 23:47

Wrocławski Planet Serwis o udziale w programie Mobil 1™ dla warsztatów.

Rozwój biznesu bez pomocy partnerów jest czasami trudny lub wręcz niemożliwy. Przekonuje się o tym wiele firm, w tym właściciele warsztatów niezależnych. Dlaczego więc nie zdobywać nowych klientów przy wsparciu znanej marki, która dla milionów kierowców jest ikoną motoryzacji? Przykład Planet Serwisu z Wrocławia, jednego z około 3000 warsztatów uczestniczących w programie Mobil 1 Workshop, pokazuje, że współpraca z renomowaną marką olejową ma sens i przynosi realne korzyści.

Program Mobil 1™ Workshop zrzesza warsztaty z Polski oraz 28 innych krajów. Uczestnicy programu otrzymują produkty i branding Mobil 1, ale również wsparcie techniczne, sprzedażowe i marketingowe. Dzięki takiej współpracy warsztat może podkreślić swoją obecność na rynku lokalnym, wzmocnić swoją wiedzę i przewagę konkurencyjną oraz skutecznie budować pozytywne skojarzenia u klientów, którym zależy na serwisowaniu auta z użyciem wysokiej jakości produktów.

– O programie Mobil 1 dla warsztatów dowiedziałem się od Mobipolu, autoryzowanego dystrybutora środków smarnych Mobil. Przyjęliśmy propozycję dlatego, że Mobil jest znaną marką, która jest lubiana przez naszych klientów. We Wrocławiu jest dużo warsztatów, mamy silną konkurencję, ale dzięki współpracy ze znaną marką olejową oraz brandingowi jesteśmy lepiej rozpoznawalni. Program Mobil 1 Workshop wyróżnia nas od innych – mówi Adam Dydyński, właściciel Planet Serwisu, który tak wspomina swoją pierwszą przygodę z Mobil 1 – Samochodem jeżdżę od 25 lat i niemal od początku używam tej marki. W starych czasach zakup markowego oleju był sporym wydatkiem, ale miało to swoje uzasadnienie, bo Mobil skuteczniej chronił silnik – dodaje.

Dzięki programowi Mobil 1 Workshop warsztaty mogą osiągnąć następujące korzyści:

  • Powiązanie z wiodącą marką – siła marki Mobil 1 pomaga promować warsztat oraz podkreśla wysokiej jakości serwis olejowy.
  • Wsparcie w zakresie oznakowania i marketingu – dzięki materiałom promocyjnym, Mobil 1 Workshop pozwala zadbać o atrakcyjny wygląd serwisu i przyciągnąć klientów.
  • Wiedza i wsparcie w zakresie standardów pracy – dzięki kompleksowej pomocy, obejmującej m.in. profesjonalne szkolenia i rozwój umiejętności sprzedażowych, warsztat otrzymuje wszystkie narzędzia niezbędne do uzyskania eksperckiej wiedzy o serwisie olejowym i maksymalizacji zysków.

Dołącz do szybko rozwijającej się sieci 3000 warsztatów w Europie, tak samo jak Planet Serwis! Skontaktuj się z autoryzowanym dystrybutorem olejów i smarów Mobil: www.mobipol.pl, www.dexol.pl, www.ekonaft.com.pl lub www.smartplus.pl. Dzięki współpracy ze znaną marką olejową, możesz zdobyć i utrzymać wiernych klientów.

Planet Serwis działa we Wrocławiu przy ul. Działdowskiej 34. Zajmuje się serwisem i naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych wszystkich producentów. Więcej informacji: 885 113 777 lub biuro@planetserwis.pl. Polub warsztat na Facebooku.

Artykuł sponsorowany Mobil

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

dwarf, 17 października 2018, 7:31 0 0

Bardzo fajnie. Za pomarańczowym wózkiem jeden z lepszych na dzień dzisiejszy olej Comma:)

Odpowiedz

olejarz, 28 marca 2020, 11:50 0 0

Artykuł dla frajerów , sponsorowany...
Olej o 30-40 % droższy niz konkurencyjne...na nich również oszczędzasz paliwo , zwróćcie si e do firmy Natus ( importera z Niemiec ) to zobaczycie ile może kosztowac sławny Mobil 1

Odpowiedz