Trwaftermarket.com zdobywa nagrodę European Excellence Award za najlepszą stronę internetową 2016

Redakcja, 20 kwietnia 2017, 11:44

TRW Aftermarket został wyróżniony przez magazyn „Communication Director” prestiżową nagrodą European Excellence 2016 w kategorii „strona internetowa”, za nowy projekt domeny www.trwaftermarket.com.

Strona internetowa o globalnym zasięgu została przygotowana przez zespół TRW w błyskawicznym tempie, a prace, prowadzone we współpracy z agencjmi LAW Creative i Ultimedia, ukończone zostały w ciągu jednego roku. W efekcie firma odnotowała wzrost liczby sesji o 56 procent oraz 41 procentowy wzrost liczby nowych użytkowników.

Będąc częścią szerokich działań na skalę światową, European Excellence Awards powstały jako sposób uhonorowania wybitnych osiągnięć w dziedzinie marketingu i komunikacji. Do dzisiaj, w ciągu 10 lat istnienia, liczba zgłoszeń nominacyjnych przekroczyła 12000.

Nominacje do nagrody za najlepszą stronę internetową oceniane były przez panel europejskich ekspertów ze wszystkich sektorów przemysłu, uwzględniając następujące kryteria: kreatywność, innowacyjność, strategia, realizacja i wyniki. Wśród grona pretendentów do nagrody znaleźli się giganci, tacy jak BMW czy Bosch oraz międzynarodowe biuro podróży Thomas Cook.

Ceremonia wręczenia nagród European Excellence Awards odbyła się 8 grudnia w hotelu Ritz Carlton, w Berlinie w Niemczech. Nagrodę, w imieniu TRW Aftermarket, odebrał Aleksander Knorn, Global Head of Digital, TRW Aftermarket.

– Z dumą przyjmujemy tę nagrodę, gdyż dowodzi ona, że TRW Aftermarket wyznacza standardy w dziedzinie promocji internetowej i obsługi cyfrowej dla całej branży – powiedział Alexander Knorn.

– To zwieńczenie wielomiesięcznej, bardzo ciężkiej pracy i współpracy pomiędzy naszym centralnym zespołem ds. działań cyfrowych i naszych kolegów z działu globalnego marketingu. Nowy projekt witryny jest częścią szeroko zakrojonej kampanii poświęconej strategicznemu rozwojowi usług cyfrowych, prowadzonej w oparciu o potrzeby naszych klientów. Naszym głównym celem jest ułatwienie klientom przeglądania, wyszukiwania oraz zakupu ponad 40 tysięcy markowych części TRW.

Stworzenie nowej strony internetowej miało na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania strony obecnie i w przyszłości, a także łatwy dostęp ze wszystkich urządzeń na całym świecie. Dla wygody użytkowników, zmiany wprowadzone na każdej ze stron serwisu dokonane zostały z myślą o jak najbardziej intuicyjnym korzystaniu z jego treści. Wprowadzone modyfikacje obejmują: lepsze wykorzystanie materiałów wideo, bardziej przyjazny dla użytkownika sposób katalogowania produktów, wzbogacone treści, informacje o nowościach, materiały i instrukcje techniczne. Strona jest obecnie dostępna w 15 językach.

Wyniki mówią same za siebie:

  • Wzrost ilości zapytań w katalogu o 130% w porównaniu do poprzedniego roku, wartość wyszukiwanych części to ponad 9 mln euro
  • Wzrost liczby wizyt na stronie o aż 90% w stosunku do wskaźnika branżowego
  • Liczba odesłań do strony większa o 189%
  • Wzrost liczby ponownych odwiedzin strony przez użytkowników o 70%
  • Średni czas spędzony na każdej stronie dłuższy o 60%.

Komentarze

Brak komentarzy