Kampania TRW promuje oryginalność na rynku

, 18 kwietnia 2017, 10:32

Firma ZF Aftermarket ogłosiła rozpoczęcie kolejnego etapu popularnej i dynamicznej kampanii multimedialnej TRW True Originals – Prawdziwe Oryginały.

W tej odsłonie podkreślone są techniczne, inżynieryjne i komercyjne korzyści związane z ofertą Corner Module (części do układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń).

Prawdziwy Oryginał z TRW

Bohaterem najnowszej odsłony kampanii „Prawdziwe Oryginały” jest Chris Kollar – Product Manager TRW na region Ameryki Północnej, który w wolnym czasie gra w hokeja w drużynie Spitfires.

Krótki film oraz szereg innych materiałów on- i offline ukazuje Chrisa w dwóch rolach – życiu prywatnym i zawodowym.  W materiale widzimy jak ciężko pracuje on jako zawodnik drużyny, aby opanować wiele ważnych dla gry umiejętności. W celu odniesienia naprawdę wielkiego sukcesu, musi je nieustannie doskonalić i nauczyć się ich jednoczesnego wykorzystywania, dokładnie tak samo, jak w TRW, podczas pracy nad projektowaniem, rozwojem i promocją oferty Corner Module.

Aby obejrzeć historię Chrisa, kliknij w link

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!