ZF Services [pro]Tech kończy pięć lat i rozwija się dalej

, 18 kwietnia 2017, 9:32

ZF Aftermarket obchodzi piątą rocznicę konceptu warsztatowego ZF Services [pro]Tech. Już ponad 5 500 partnerów skorzystało z praktycznych szkoleń, informacji technicznych i wsparcia ekspertów.

Plany na 2017 rok zakładają wdrożenie koncepcji na arenie międzynarodowej, m.in. w Polsce, a także nowe portale dla klientów z Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii oraz dodatkowe techniczne moduły szkoleniowe.

– ZF Services [pro]Tech wprowadza do warsztatów najnowsze technologie i doświadczenie branżowe. Dzięki wyjątkowej tematyce szkoleń i postępującej cyfryzacji przekazujemy wiedzę techniczną na najwyższym poziomie. Zwiększa to konkurencyjność uczestniczących w programie  warsztatów. – podkreśla Markus Schmitt, Dyrektor ds. Konceptów warsztatowych ZF Aftermarket. – W ciągu ostatnich pięciu lat wiele osiągnęliśmy, a w planach mamy jeszcze więcej. Nasza misja polega na odpowiadaniu na potrzeby klientów i przygotowaniu ich do roli niezawodnych partnerów w przyszłości, która czeka branżę motoryzacyjną. – dodaje

Szerszy zasięg. Zaawansowane treści. Więcej produktów.

Koncept ZF Services [pro]Tech wystartował w 2012 r. i rozpoczął się od dziesięciu szkoleń prowadzonych w siedmiu regionach. Program rozrósł się do 60 kursów w 27 regionach Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Szkolenia kładą nacisk na aspekt praktyczny, który stanowi uzupełnienie teorii i są stale aktualizowane zgodnie z kierunkami rozwoju ZF w wybranych obszarach obejmujących układ napędowy, podwozie i układ kierowniczy. Tematyka szkoleń uwzględnia montaż, naprawę i serwis modułu wspomagania układu kierowniczego, sprzęgła oraz diagnostykę i naprawę automatycznych skrzyń biegów 6HP i 8HP wraz  z przekładnią hydrokinetyczną. W trakcie prowadzenia modułów szkoleniowych szczegółowo omawiana jest specyfika popularnych modeli samochodów osobowych, takich jak np.: BMW 528xi E61 czy VW Passat 3C 2.0 TDI.

W ofercie szkoleń ZF Services [pro]Tech znajdują się również moduły tematyczne dotyczące pojazdów użytkowych. W tym roku wprowadzone zostało nowe szkolenie z zakresu serwisowania skrzyni biegów AS Tronic 2. Dodatkowo, w związku z rosnącym udziałem w rynku pojazdów hybrydowych i elektrycznych, oferta szkoleniowa ZF Services [pro]Tech została rozszerzona o tematykę układów wysokiego napięcia. Dużym zainteresowaniem cieszą się również szkolenia z zakresu układów hamulcowych marki TRW. Kolejne moduły szkoleniowe będą systematycznie dodawane do oferty programowej w 2018 r.

Wysoka wartość dodana dla niezależnych warsztatów

Oprócz rozwoju portfolio szkoleń ZF Services [pro]Tech uruchamia zaktualizowany portal sieciowy dla Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. „Użytkownicy mogą mieć pewność, że bez trudu zlokalizują w Niemczech eksperta ZF służącego radą oraz doświadczeniem w zakresie produktów i usług. W nadchodzącym roku szkolenia ZF Services [pro]Tech będą oferowane również poza Europą. Nasza oferta w ciągu kolejnych 5 lat będzie rozwijać się jeszcze szybciej, niż dotychczas.” – stwierdził Neil Fryer, wiceprezes ZF Aftermarket ds. rynków i produktów IAM, OES.

Koncepcję wprowadzono również w Hiszpanii. Do programu profesjonalnych warsztatów w 2017 r. dołączy Polska, a w 2018 r. Brazylia, Portugalia i Włochy. Stworzy to dalsze możliwości rozwoju szkoleń bazujących na najlepszych praktykach, wsparciu eksperckim i najwyższym poziomie obsługi klienta.

ZF Aftermarket proponuje swoim klientom kompleksowe rozwiązania uwzględniające zarówno produkty, jak i usługi, a  koncept warsztatowy ZF Services [pro]Tech jest tego przykładem. Niezależne warsztaty otrzymują pełny pakiet usług wraz z dostępem do instrukcji montażu dla konkretnych modeli samochodów. Partnerzy mają dostęp do rozszerzonej wersji  katalogu online WebCat. Na życzenie udostępniane są: specjalna infolinia oraz materiały reklamowe.

ZF proponuje również opcję Services [pro]Tech plus, w ramach której firma wspiera partnerów w sposób ponadstandardowy. Opcja plus polega na wsparciu eksperta na miejscu i przekazywaniu informacji serwisowych OEM, np. o akcjach fabrycznych prowadzonych przez globalnych producentów samochodów. Partnerzy posiadający opcję podstawową mogą zamówić dodatkowe usługi z wersji rozszerzonej.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!