Układ rozrządu w silniku 3.0 TDI

, 27 lipca 2016, 16:17

Duże silniki zwykle charakteryzują się dużą ilością osprzętu. Dobrym przykładem jest jednostka 3.0 TDI, która zawiera bardzo wiele elementów, a proces wymiany łańcucha (a właściwie łańcuchów) jest pracochłonny. Tym bardziej, że napęd rozrządu zlokalizowany jest po stronie ściany grodziowej.

Po zobaczeniu tego filmu nikt nie będzie miał wątpliwości, dlaczego koszt wymiany łańcuchów rozrządu jest kilkukrotnie większy, niż paska w zwykłych samochodach.

Dowiedz się więcej

Jak bardzo można obniżyć Tico? Film.
Jak bardzo można obniżyć Tico? Film.

Japońscy specjaliści od tuningu wpadli na szalony pomysł. Zdecydowali się maksymalnie obniżyć zawieszenie małego auta. Efekt? Pierwsza nagroda zlotu! Zobaczcie maksymalnie obniżone Tico. Przedstawione na filmie auto to znane z naszych dróg Daewoo Tico, w Japonii sprzedawane jako Suzuki Alto (Daewoo wykupiło licencję na produkcję od Suzuki). Samochód to tani, lekki i niezbyt skomplikowany technologicznie, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Pakitko, 27 lipca 2016, 23:40 0 0

Producent się popisał po prostu

Odpowiedz