Program Darmowego Testowania Akumulatorów

, 10 grudnia 2015, 9:07

Program Darmowego Testowania Akumulatorów to nowa akcja firmy VARTA Johnson Controls. Ma ona przekonać pracowników warsztatów, by sprawdzali stan akumulatorów w pojazdach klientów, gdy tylko nadarzy się taka możliwość.

W okresie jesienno-zimowym, gdy dominuje duża wilgotność powietrza i niskie temperatury, znacznie częściej niż latem pojawiają się problemy związane z uruchomieniem pojazdu. Nic więc dziwnego, że właśnie tym okresie wielu właścicieli samochodów przypomina sobie o akumulatorze i szuka w pobliżu miejsca zamieszkania warsztatu, który dokładnie sprawdzi akumulator i elementy z nim współpracujące.

Mając to na uwadze firma VARTA Johnson Controls podjęła kampanię mającą zachęcić mechaników, aby znacznie częściej testowali akumulatory w obsługiwanych przez nich samochodach. Nie tylko zresztą na prośbę klienta, ale również przy okazji wszelkich prac wykonywanych przy pojeździe. Operacja taka zajmuje dosłownie dwie, trzy minuty, tymczasem można dzięki niej zminimalizować ryzyko, że samochód odmówi posłuszeństwo z powodu akumulatora. Tym samym klient jest zadowolony, zaś warsztat umacnia swą pozycje na lokalnym rynku.

Każdy warsztat zgłaszający chęć udziału w akcji otrzymuje specjalny pakiet powitalny zawierający formularze wyników testów akumulatora, pokontrolne zawieszki na lusterko dla klientów oraz baner zewnętrzny pozwalający na szybką i łatwą identyfikację zaangażowanych w akcję warsztatów.

Organizator zapewnia również szeroko rozumiane wsparcie marketingowe w postaci intensywnej kampanii radiowej, internetowej i prasowej, w ramach której w interesującej  formie przekazywane będą informacje i komunikaty zachęcające do wizyty w wybranych warsztatach celem przeprowadzenia testu akumulatora. Dodatkowo dla zaangażowanych uczestników Programu Darmowego Testowania Akumulatorów zostały przewidziane nagrody.

Program Darmowego Testowania Akumulatorów VARTA to także swoista akcja edukacyjna. Warsztaty mogą bowiem skorzystać z materiałów szkoleniowych znajdujących się na internetowej stronie firmy VARTA Johnson Controls. Są one w postaci prezentacji oraz filmików, które zawierają skondensowaną wiedzę na temat budowy i zasady działania akumulatora oraz sposobów jego testowania. Po zapoznaniu się z tymi materiałami pracownik serwisu będzie w stanie zinterpretować wyniki przeprowadzonych przez niego testów i udzielić odpowiednich zaleceń odnośnie dalszej eksploatacji lub wymiany akumulatora. Zainteresowanym Johnson Controls oferuje ponadto możliwość uczestniczenia w szkoleniach prowadzonych przez przedstawicieli handlowych.

W Programie Darmowego Testowania Akumulatorów VARTA może wziąć udział każdy warsztat dysponujący prostym testerem elektronicznym z wydrukiem. Formalności jakie trzeba dopełnić są nieskomplikowane. Zainteresowani mogą zapisać się albo za pośrednictwem odpowiedniego formularza zamieszczonego na firmowej stronie internetowej, albo zgłosić się bezpośrednio do dystrybutora lub  przedstawiciela handlowego Johnson Controls. Po zatwierdzeniu rejestracji, na adres warsztatu zostanie przesłany pakiet powitalny.

Bardzo pozytywne doświadczenia zebrane podczas poprzednich akcji darmowego testowania akumulatorów sprawiły, że w tym roku firma Johnson Controls zdecydowała się na znaczne rozszerzeniu zasięgu kampanii. Można niemalże mówić o zasięgu ogólnoeuropejskim, ponieważ równolegle uczestniczyć w niej będą warsztaty zlokalizowane w Polsce, Niemczech, Francji, Holandii, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Rosji, Rumunii oraz Serbii i Chorwacji.

Przy okazji warto wspomnieć, że firma Johnson Controls uruchomiła w Polsce nietypową akcję z przemieszczającymi się billboardami. Ich rolę pełni 56 pojazdów ciężarowych z reklamą akumulatorów VARTA Promotive EFB. Akcja potrwa do końca stycznia 2016, a może i dłużej… W jej ramach tylko po naszym kraju pojazdy z reklamą VARTA Promotive EFB przejadą łącznie ponad 2 miliony kilometrów. A to oznacza, że reklama będzie widziana ponad 147 milionów razy…



Adama Potępa, Johnson Controls VARTA

 

Dowiedz się więcej

Rusza Program Darmowego Testowania Akumulatorów – wywiad z Adamem Potępą z firmy VARTA
Rusza Program Darmowego Testowania Akumulatorów – wywiad z Adamem Potępą z firmy VARTA

Nowa kampania marketingowa firmy VARTA Johnson Controls ma zachęcić pracowników warsztatów do kontrolowania stanu akumulatorów w pojazdach ich klientów. O szczegóły akcji pod nazwą „Program Darmowego Testowania Akumulatorów” zapytaliśmy Adama Potępę, Key Account Managera firmy VARTA. Proszę w skrócie wyjaśnić, na czym polega „Program Darmowego Testowania Akumulatorów VARTA”? Program ma zachęcić mechaników, aby znacznie częściej […]

Komentarze

Brak komentarzy