Nowy wizerunek Girling

, 10 listopada 2015, 12:06

Marka Girling postanowiła odświeżyć i zaktualizować swój wizerunek, a ponadto przypomnieć klientom o swojej długiej historii, jakości i ofercie. W ciągu nadchodzących miesięcy planuje przeprowadzenie kampanii promującej nowy wygląd firmy.

Zmiany obejmują wprowadzenie nowego logo marki oraz sporządzenie nowych, przykuwających uwagę ogłoszeń prasowych i materiałów marketingowych, wykorzystujących zarówno nowe dynamiczne zdjęcia, jak i fotografie historyczne.

– „Marka Girling jest silnie związana z technologią hamulcową od czasu pionierskiego zastosowania hamulca tarczowego przez Kapitana AHG Girlinga, podczas wyścigów Formuły 1 w 1952 roku” – przypomina Krzysztof Kociołek, Sales Development Manager odpowiedzialny za sprzedaż produktów Girling w Polsce. – „Metamorfoza nawiązuje do dotychczasowych osiągnięć oraz nowych technologii i nowoczesnych projektów firmy” – dodaje – „Nowe hasło: »Skuteczne hamulce decydują o wszystkim« w zestawieniu z obrazami przedstawiającymi osiągnięcia Girling w dziedzinie wyścigów samochodowych, przypominają klientom, że marka ta wciąż jest uosobieniem jakości, bezpieczeństwa i skuteczności hamowania” – przekonuje Kociołek.

Wszystkie części hamulcowe Girling są produkowane wedle standardów wyposażenia oryginalnego, pokrywając zapotrzebowanie aż 95% europejskiego parku pojazdów. Wszystkie produkowane części marki Girling poddawane są rygorystycznym testom zarówno w laboratorium jak i na drodze oraz w pełni spełniają wymogi homologacji ECE R90 dla elementów hamulcowych.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!