Xtra tarcza od Brembo podbija Aftermarket

, 23 października 2015, 15:09

Dla nowej gamy tarcz hamulcowych dostępnej w sektorze Aftermarket, Brembo opracowało i wykonało specjalne wiercenie, które łączy przyciągającą wzrok estetykę ze znakomitym i skutecznym działaniem w każdych warunkach hamowania, tak aby podkreślić styl jazdy prawdziwych pasjonatów.

Brembo, lider w branży układów hamulcowych, było głównym uczestnikiem 17. edycji MIMS Automechanika, najważniejszych targów części samochodowych w Rosji, na których zaprezentowało swoją nową tarczę hamulcową Brembo Xtra.

Nowa tarcza o sportowym wyglądzie zapewnia maksymalną niezawodność jeśli chodzi o trwałość, osiągi i bezpieczeństwo z gwarancją Brembo.

Nowa gama Brembo Xtra, opracowana przez dział R&D Brembo, na bazie doświadczeń z producentami najbardziej prestiżowych marek samochodów i ze światem wyścigów, przedstawia rozwiązanie z otworami na powierzchni hamowania, co stanowi znaczną poprawę osiągów układu.

Brembo Xtra może poszczycić się następującymi cechami:

  1. Większa przyczepność
    Obecność otworów na tarczy hamulcowej jest gwarancją większej przyczepności oraz szybszej i skuteczniejszej reakcji układu hamulcowego. Powierzchnia otworów zapewnia, zwłaszcza w początkowych fazach hamowania, lepszą wydajność, dzięki większemu współczynnikowi tarcia.
  2. Czyszczenie i renowacja klocków
    Otwory dają efekt "zgarniania", który czyści powierzchnię klocka ze szkodliwych osadów materiałowych, a także zapobiega osadzaniu się w materiale ciernym klocka najmniejszych nawet pozostałości materiału żelaznego, pochodzących z zużycia tarczy hamulcowej.
  3. Lepsze osiągi na mokrej powierzchni
    Wiercenie umożliwia również przerwanie filmu wodnego, który może utworzyć się na powierzchni hamującej. Dlatego nawet podczas jazdy na mokrej nawierzchni, układ skutecznie reaguje już przy pierwszym hamowaniu, zapewniając takie samo działanie w każdych warunkach atmosferycznych.
  4. Maksymalne tarcie nawet przy maksymalnych naprężeniach
    W wysokiej temperaturze roboczej spalanie żywic znajdujących się w materiale ciernym klocka powoduje wytwarzanie gazów, które mogą spowodować zjawisko fadingu, zmniejszając współczynnik tarcia między klockiem a tarczą. Otwory umożliwiają szybkie wydalenie gazów i równie szybkie przywrócenie optymalnych warunków hamowania.
  5. Chłodzenie układu hamulcowego
    Obecność otworów poprawia zdolność odprowadzania ciepła z tarczy i klocka ze względu na większy przepływ powietrza, zwiększając wydajność całego układu hamulcowego.


W nowej gamie Brembo Xtra szczególną uwagę poświęcono także pełnej zgodności z najbardziej rygorystycznymi wymogami dotyczącymi trwałości i wytrzymałości. Aby produkt końcowy był wydajny i przede wszystkim bezpieczny, kluczowe znaczenie ma etap projektowania i produkcji tych tarcz. Podczas projektowania każdej tarczy, inżynierowie Brembo opracowują liczbę, wymiar, kształt i rozmieszczenie wszystkich otworów.

Następnie tarcze Brembo Xtra przechodzą testy na hamowni podwoziowej i na drodze, by zapewnić maksymalne osiągi w każdych warunkach oraz by mogły spełnić wszystkie wymogi bezpieczeństwa i wytrzymałości postawione przez konstruktorów.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na www.bremboparts.com lub www.brembo.com.

Artykuł przygotowany przez firmę Brembo

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 30 października 2015, 12:26 0 0

Gdzie można je kupić?
Nawet w TECDOC-u ich nie ma?

Odpowiedz

Anonim, 4 listopada 2015, 10:28 0 0

To w jakim kraju "Xtra tarcza od Brembo podbija Aftermarket"?
Może autor artykułu się wypowie?

Odpowiedz

Anonim, 5 listopada 2015, 11:24 0 0

Taki artykuł tutaj?
Wstyd!

Odpowiedz