Technologia Delphi OE w najnowszych pojazdach

, 22 kwietnia 2015, 13:21

W czasie targów motoryzacyjnych Genewa 2014, czołowi producenci z całego świata zaprezentowali gamę nowych samochodów wyposażonych w technologię Delphi. Zaprojektowano ją z myślą o ochronie bezpieczeństwa pasażerów, skutecznej komunikacji oraz trosce o ochronę środowiska naturalnego.

Bezpieczeństwo pasażerów pojazdu dzięki systemom aktywnych zabezpieczeń

Obecny w kilku modelach Forda, w tym nowym Focusie, wielokrotnie nagradzany elektroniczny radar skanujący (ESR) Delphi obsługuje aktywny tempomat z funkcją forward alert.
Firma Delphi opracowała również ultranowoczesne złącza dla systemu bezpieczeństwa pasażerów (SRS), zapewniające aktywację poduszek powietrznych, gdy zajdzie taka potrzeba. Oferowane przez Delphi złącza SRS wykorzystywane są obecnie w modelach Audi S1 i TT, Mercedes-Benz Klasy C, Peugeot 308 SW, Qoros 3 Hatch oraz Volkswagen Polo.

Ekologia: niska emisja CO2 i zużycie paliwa

Popyt na technologię bezpośredniego wtrysku benzyny (GDi) stale wzrasta: przewiduje się, że do roku 2020 niemal połowa silników benzynowych będzie wyposażona w ten układ. Oferowany przez Delphi system GDi pozwala na znaczną redukcję emisji CO2, zapewniając jednocześnie wzorcowy dla tej branży niski poziom hałasu. System Delphi wykorzystano w nowym modelu Peugeot 308 SW.
Układ wtryskowy Common Rail Diesel dla silników o niskiej mocy – Delphi Multec® – wykorzystany został w nowych modelach Mercedes-Benz Klasy C oraz Volkswagen Polo. Dzięki zastosowaniu inteligentnego wyważonego zaworu wtryskiwacza elektromagnetycznego, system osiąga doskonałe prędkości pracy, przy wydajności wtrysku porównywalnej do konkurencyjnych układów serwo-piezoelektrycznych.

Systemy łączności: systemy odbioru o wysokich parametrach

Zintegrowane anteny Delphi pozwalają producentom pojazdów na swobodne stosowanie różnego rodzaju wysokowydajnych systemów odbiorczych bez konieczności wprowadzania zmian stylistycznych. Najnowsze technologie anten Delphi zastosowano w nowych modelach BMW 2-Series Active Tourer, Citroën C4 Cactus, Ford Focus, Mercedes-Benz Klasy C Class i Klasy S Coupé. 

Pośród wielu pojazdów prezentowanych w Genewie i wykorzystujących technologie Delphi wymienić można:

Audi S1: różnego rodzaju złącza, w tym SRS, elektryka wewnętrzna, chłodnica, alarm ultradźwiękowy, transponder, immobilizer
Audi TT: moduł LED, antena transpondera, elementy immobilizera, czujniki ultradźwiękowe i nachylenia, różnego rodzaju złącza, w tym SRS, sprężarka, chłodnica, chłodnica powietrza doładowującego
BMW 2-Series Active Tourer: antena, różne złącza, w tym SRS, układ chłodzenia silnika i klimatyzacji (chłodnica, skraplacz i chłodnica powietrza doładowującego), w wersjach hybrydowych: falownik i ładowarka
BMW 4 Series Gran Coupé: moduł dachowy, różne złącza
Citroën C1: wymiennik ciepła, skraplacz
Citroën C4 Cactus: różnego rodzaju przełączniki, antena, moduł sterujący dla przyczep, układ zmiennych faz rozrządu, świecowe cewki zapłonowe, różne złącza, w tym SRS
Ferrari California T: układ klimatyzacji z dwustrefowym systemem HVAC, skraplacz z zintegrowanym osuszaczem, sprężarka, jednostka sterująca, kalibracja oprogramowania i komfortu jazdy, kompletny układ przenoszenia zasilania i sygnałów, w tym wiązki przewodów i elektryka wewnętrzna
Nowy Ford Focus: różnego rodzaju złącza, anteny, aktywny tempomat (elektroniczny radar skanujący), wewnętrzny czujnik ruchu, system alarmowy
Mercedes-Benz Klasy C: pasywny system wykrywania obecności pasażera, system alarmowy, radioodbiornik cyfrowy, odbiornik telewizyjny, system odbioru cyfrowego sygnału audio wraz z anteną, różne złącza, w tym SRS, zapłon, centralny kontroler napędu, układ wtryskowy Diesel Common Rail
Mercedes-Benz Klasy S Coupé: pasywny system wykrywania obecności pasażera, system alarmowy, radioodbiornik cyfrowy, odbiornik telewizyjny, system odbioru cyfrowego sygnału audio wraz z anteną
Mini: okablowanie silnika, moduł chłodzenia silnika i klimatyzacji (chłodnica, skraplacz i chłodnica powietrza doładowującego), układ zmiennych faz rozrządu, świecowe cewki zapłonowe
Peugeot 108: wymiennik ciepła, skraplacz
Peugeot 308 SW: układ rozrządu, zapłon, system bezpośredniego wtrysku benzyny GDI, moduł paliwowy, zbiornik, wiązki przewodów, moduły sterujące, konwerter DC/DC systemu stop/start, różne złącza, w tym SRS, przełączniki, alarm ultradźwiękowy
Qoros 3 Hatch: różne złącza, w tym SRS, wiązka silnika, system alarmowy, ultradźwiękowy system bezpieczeństwa
Renault Twingo: skrzynka bezpieczników i przekaźników
Nowy Volkswagen Polo: różne złącza, w tym SRS, układ wtryskowy Diesel Common Rail, elektryka wewnętrzna, chłodnice, alarm ultradźwiękowy, transponder, immobilizer, system alarmowy

Dowiedz się więcej

Nowości w ofercie Delphi
Nowości w ofercie Delphi

Przedstawiamy nowości Delphi wprowadzone do oferty firmy w ostatnim czasie – ponad 1 070 numerów zamówieniowych. Są to nowe produkty w 7 grupach produktowych. Oferta nowości jest przeznaczona do takich marek samochodów jak m.in.: Mercedes, Ford, Volkswagen, BMW, Renault, Peugeot, Opel, Toyota, Nissan, czy Audi oraz wiele innych. Sprawdź dostępność oferty u dystrybutorów Delphi oraz […]

Klocki hamulcowe – rygorystyczne podejście do uzyskania produktów o jakości elementów fabrycznych OE
Klocki hamulcowe – rygorystyczne podejście do uzyskania produktów o jakości elementów fabrycznych OE

Inżynierowie rozwoju produktu Delphi przeprowadzają precyzyjnie zdefiniowane i wyczerpujące testy jakości okładzin hamulcowych. Zapewnia to kompleksowe sprawdzenie wydajności okładzin w skrajnych warunkach drogowych. Na rynek zostają wypuszczone tylko te produkty, które spełnią rygorystyczne testy. Zespół inżynierów rocznie opracowuje około 150 rodzajów okładzin hamulcowych, obejmujących do 600 modeli pojazdów. Ten skomplikowany proces jest najczęściej zakończony w […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!