DTEC – klocki hamulcowe TRW, zapewniające 100% wydajność hamowania i o 45% mniejsze pylenie

, 2 grudnia 2014, 11:38

DTEC to klocki hamulcowe, których praca powoduje o 45 procent mniejsze pylenie, przy jednoczesnym zachowaniu 100 procent wydajności hamowania. DTEC to czystsze koła bez kompromisu, oferowane przez wiodącego eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa motoryzacyjnego.

Dzięki DTEC, kierowcy nie muszą już dokonywać wyboru pomiędzy wydajnym, lecz silnie pylącym materiałem ciernym na bazie metalu, a materiałem ceramicznym o niskim stopniu emisji pyłu. To prawdziwa innowacja w dziedzinie hamowania, która na zawsze zmieni spojrzenie na właściwości materiału ciernego.

Klocki hamulcowe DTEC powstają w fabrykach firmy TRW i przechodzą intensywne testy, aby spełniać rygorystyczne standardy jakościowe. Materiał DTEC gwarantuje pracę na równie wysokim poziomie, co najwyższej jakości materiał cierny TRW, wytwarzając przy tym znacznie mniej pyłu, oferując użytkownikom czystsze i bardziej pewne hamowanie.

Klocki są estetycznie wykonane, mają charakterystyczną czerwoną nakładkę antywibracyjną i są zgodne z pro środowiskową polityką firmy. Początkowo oferta klocków będzie składać się z określonych aplikacji do aut z segmentu pojazdów luksusowych. W myśl polityki firmy, zakładającej wprowadzenie na globalny rynek najbezpieczniejszych i najbardziej przystępnych części, powstająca oferta ma obejmować 150 najpopularniejszych klocków hamulcowych w technologii DTEC i do roku 2015 pokryć 75 procent europejskiego parku pojazdów.

Jako wiodący dostawca części z grupy Corner Module – układy hamulcowe, kierownicze, zawieszenia, TRW wyznaje zasadę, że w dziedzinie bezpieczeństwa motoryzacyjnego nie ma miejsca na kompromisy.

Należący do światowej czołówki inżynierowie TRW spędzili nad tym projektem wiele czasu, aby osiągnąć pewność, że prezentowane klocki hamulcowe oferują najwyższą skuteczność i precyzję hamowania, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Korzyści dla warsztatu:

  • Pewność, że montujesz klocki pracujące w czystości, bez kompromisów co do jakości i wydajności
  • Powłoka COTEC gwarantuje wydajną pracę klocków także w okresie ich docierania się oraz zapewnia świetne wyczucie pedału już od pierwszych hamowań
  • Standard wszystkich akcesoriów zawartych w zestawie jest zgodny ze specyfikacjami OE
  • Klocki hamulcowe TRW dają kierowcom pewność uzyskania najwyższej siły hamowania bez obniżenia poziomu bezpieczeństwa
     

Dowiedz się więcej

DTEC – Klocki hamulcowe nowej generacji o niskim stopniu emisji pyłu
DTEC – Klocki hamulcowe nowej generacji o niskim stopniu emisji pyłu

TRW uważa, że w temacie bezpieczeństwa nie ma miejsca na kompromisy. Właśnie dlatego inżynierowie firmy prowadzą nieprzerwane prace nad opracowywaniem nowej generacji materiałów ciernych, wytwarzających mniej pyłu.    

Wzrost popularności oferty układów kierowniczych TRW
Wzrost popularności oferty układów kierowniczych TRW

Firma TRW przedstawiła statystyki, wykazujące że sprzedaż swoich regenerowanych części układu kierowniczego przekroczyła wszelkie oczekiwania. Dzięki wyraźnej poprawie kontroli prowadzenia pojazdu, zapewnianej przez oferowane produkty, firma osiągnęła pozycję lidera na europejskim rynku części zamiennych. W porównaniu do konwencjonalnych, hydraulicznych układów wspomagania układu kierowniczego, w których do pracy wykorzystuje się napędzaną pasem pompę, system elektrycznego wspomagania […]

PERFECT MATCH – Klocki i tarcze hamulcowe firmy TRW
PERFECT MATCH – Klocki i tarcze hamulcowe firmy TRW

Tarcze i klocki hamulcowe firmy TRW zostały zaprojektowane z myślą o perfekcyjnej współpracy. Najwyższa skuteczność hamowania już od pierwszego użycia hamulców dzięki powłoce klocków idealnie dopasowującej je do tarcz firmy TRW. Powłoka nałożona jest wyłącznie na piaście i krawędzi tarczy, co zapewnia optymalną ochronę przed korozją. Bez dodatkowych powłok, które mogłyby utrudnić proces docierania się […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 5 grudnia 2014, 20:58 0 0

trzeba sprobowac

Odpowiedz