Problem szarej strefy wciąż jest aktualny, a może nawet bardziej dotkliwy niż
kiedykolwiek, nielegalne punkty napraw to nie marginalne zjawisko. Są obecne
w niemal każdej miejscowości, często tuż obok legalnych warsztatów. Z naszego raportu dowiesz się m.in., jaka jest skala szarej strefy w branży napraw pojazdów, jaki jest bilans zysków i strat uczestników rynku, jakie są pomysły na walkę z szarą strefą?
Zachęcamy do pobrania darmowego raportu.
Spis treści:
Szara strefa wciąż rośnie? Mechanicy znów biją na alarm.- Szara strefa: kto zyskuje, kto traci, czyli bilans zysków i strat.
- Szara strefa w branży napraw samochodów – problem, który szkodzi wszystkim.
- Pomysły na walkę z szarą strefą.
- Taniej, szybciej, bez paragonu – ale czego nie wie klient?
- Dlaczego szara strefa w motoryzacji trwa – i dlaczego się opłaca?
- Podsumowanie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 23 października 2025, 8:41 2 0
Czy cały ten raport został wygenerowany w ChatGPT?
Odpowiedz
Aleo, 23 października 2025, 9:13 4 0
Na walkę z szarą strefa jest tylko jeden, efektywny sposób - obniżenia podatków. Nikt nie wymyślił niczego lepszego. Po co trwonić czas na szukanie innych rozwiązań?
Odpowiedz
Normalny, 23 października 2025, 10:10 1 0
Najlepsze w tym wszystkim jest to że ok. połowa warsztatów, szczególnie wszelkiego rodzaju garaży i warsztacików działa legalnie jak szara strefa, czyli "a daj pan 300zł. bo u konkurencji byłoby 500" i się nie przejmują, a klientom to pasuje, oczywiście bez faktury, czy paragonu.
Odpowiedz