Expect the Unexpected – poznaj program febiPLUS

, 27 lipca 2022, 23:52

„Expect the Unexpected” – tym hasłem marka febi zachęca do poznania programu febiPLUS. Program febiPLUS obejmuje ponad 1 500 specjalnie dobranych części zamiennych w różnych grupach produktowych, przeznaczonych do wszystkich popularnych modeli samochodów.

Dzięki programowi febiPLUS marka febi oferuje na niezależnym rynku części zamiennych niezależność od produktów OE, a także idealną alternatywę napraw przez dopasowanie kosztów do aktualnej wartości pojazdu. Nie ma potrzeby wymiany sprawnych części. febiPLUS pozwala dobrać potrzebny element umożliwiający przeprowadzenie naprawy bez konieczności wymiany całego podzespołu lub powiązanych części.

febi swoim obszernym asortymentem pokrywa nie tylko „klasyczne” obszary. W ofercie znajdują się również produkty, które zazwyczaj w przekonaniu dystrybutorów, warsztatów i klientów są dostępne wyłącznie w ASO. Co więcej, w ramach asortymentu febiPLUS, marka z bilstein group często jest jedynym dostawcą rozwiązań, które normalnie dostępne są wyłącznie jako części oryginalne w sieciach serwisowych producentów pojazdów.

Dodatkowo, febi wykorzystuje swoje wyjątkowe know-how i kompetencje do wytwarzania we własnym zakładzie produkcyjnym bilstein group Engineering wybranych pozycji z asortymentu. Wszystkie produkty poddawane są restrykcyjnemu, 3-etapowemu procesowi kontroli, który gwarantuje zachowanie najwyższych standardów jakościowych, dzięki czemu mogą być montowane w każdym samochodzie bez naruszenia fabrycznej gwarancji producenta pojazdu.

Zatem gdy następnym razem pomyślisz, że poszukiwany produkt nie jest dostępny na niezależnym aftermarkecie… sprawdź febiPLUS!

 

 

Procedura podnoszenia Tesli przy użyciu nakładek podnośnika febi

 

 

 

 

Cały asortyment febiPLUS znajdziesz na stronie: www.partsfinder.bilsteingroup.com

Artykuł sponsorowany bilsteingroup

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

alek, 31 lipca 2022, 20:01 8 0

Chinczyk jak wiele innych na rynku, chyba sie połapali jak Kamoka, SKV, Maxgear odbijaja im klientów. Ps. " Wszystkie produkty poddawane są restrykcyjnemu, 3-etapowemu procesowi kontroli, który gwarantuje zachowanie najwyższych standardów jakościowych, dzięki czemu mogą być montowane w każdym samochodzie bez naruszenia fabrycznej gwarancji producenta pojazdu." Większej bzdury nie czytałem, wynika jakby np mercedes, czy VW interesował się 3 etapowa kontrola kamoki.

Odpowiedz