Świat Motoryzacji 5/2012

, 1 czerwca 2012, 11:07

W wydaniu Świata Motoryzacji nr 5/2012, które powinno być jeszcze dostępne w filach największych polskich dystrybutorów części zamiennych, znaleźć można wiele interesujących tekstów. Oto krótka informacja o kilku wybranych:

Skutecznie i sprawnie – w tekście tym na konkretnym przykładzie zostało pokazane, jak bardzo zwiększają się możliwości diagnostyczne warsztatu, jeśli oprócz testera diagnostycznego dysponuje on także przyrządami i urządzeniami pozwalającymi dokonywać specjalistycznych pomiarów i testów..
Oleje silnikowe – O czym wiedzieć warto – omówienie prawdziwości rozmaitych obiegowych opinii na temat samych olejów silnikowych, ich eksploatacji, doboru itp.
Czysto i wygodnie – kilka uwag na temat operacji wymiany oleju i wyposażenia przydatnego do przeprowadzenia tej operacji.
Kiedy wrze płyn – o pożytkach z korzystania z przyrządu do sprawdzania płynu hamulcowego
Hałas podczas hamowania (cz.3) – o tym, na co należy zwrócić uwagę podczas montażu hamulców, aby pracowały one cicho.
Do trzech warsztatów sztuka – historia pewnego Nissana Primery, którzy był naprawiany w wielu warsztatach i dopiero w trzecim ustalono co autu dolega.

Dowiedz się więcej

Świat Motoryzacji 4/2012
Świat Motoryzacji 4/2012

W wydaniu Świata Motoryzacji nr 4/2012, które powinno być jeszcze dostępne w filach największych polskich dystrybutorów części zamiennych, znaleźć można wiele interesujących tekstów. Oto krótka informacja o kilku wybranych: Od Przylądka Północnego po Przylądek Igielny – rozmowa z Andrzejem Senkowskim, prezesem firmy Polcar, o sytuacji na rynku części zamiennych. Spełniamy oczekiwania warsztatów – rozmowa z […]

Z fizyką na ty
Z fizyką na ty

W zeszłym numerze podrwiwaliśmy sobie z pewnego lubelskiego profesora, który próbował przerabiać dym z komina na benzynę. Dziś mowa o innym wynalazku naukowców z Lublina, czyli instalacji przeznaczonej do zasilania wodorem samochodów z silnikami iskrowymi. Można ją zastosować w normalnym aucie, podobnie jak instalację LPG lub CNG, przy czym nie ma potrzeby wprowadzania jakichkolwiek modyfikacji […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!