Serwis Motoryzacyjny numer 2/luty/2011

, 8 marca 2011, 0:00

W numerze polecamy artykuł „Blokowanie przepustnic w kolektorze dolotowym”, Mariusza Maksyma. W nowoczesnych silnikach diesla w kolektorze dolotowym są umieszczone przepustnice, które przy większych przebiegach są źródłem problemów. Jak one się objawiają i jakie są ich przyczyny – o tym można przeczytać w artykule.

Spis treści numeru 2/2011 Serwisu Motoryzacyjnego:

Informacje z branży

IV Ogólnopolski Konkurs Motoryzacyjny dla szkół samochodowych

Elektrodiagnostyka pojazdowa
Czujniki różnicy ciśnień, Stefan Myszkowski
Wyposażenie elektryczne pojazdów – elektroniczne układy zapłonowe bezrozdzielaczowe, Marek Bustrycki
Zaczynamy sami naprawiać sterowniki, Stanisław Mikołaj Słupski
Badania techniczne

Identyfikacja pojazdów (7) – ukryte oznaczenia
Warunki techniczne ciągników rolniczych – kategorie, Krzysztof Cieślak

Badania VAT – zmiana podstaw prawnych, Marcin Barankiewicz
Cysterny do materiałów wybuchowych, Radosław Bogdański
Technika samochodowa

Para buch, Piotr Pijanowski
Mechanika pojazdowa

Pierścienie tłokowe w czterosuwach, Rafał Dmowski
Kocie piski w 1.4 TSI, Ignacy Horowski
Blokowanie przepustnic w kolektorze dolotowym, Mariusz Maksym

Akademia
Kontaktron – budowa, zasada działania, sterowanie, Marek Bystrycki
Akademia motocyklowa

Układ odpowietrzania zbiornika paliwa, Rafał Dmowski
Rynek

Przegląd olejów silnikowych
Organizacja i prawo w warsztacie

Czy podwójne ukaranie diagnosty jest konstytucyjne? Rafał Szczerbicki

W serwisie
Nissan Primera II 2.0 TD (1996÷1999)

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!