Serwis Motoryzacyjny numer 12/grudzień/2008

, 10 grudnia 2008, 0:00

W numerze polecamy artykuł Ryszarda Kędzi „Systemy Common Rail – przyczyny ograniczonej trwałości” . 10 lat obecności Common-Rail na rynku to wystarczający czas, aby można było ocenić trwałość tego systemu i wskazać jego słabe punkty. Okazuje się, że koszty naprawy podzespołów systemu w przypadku samochodów starszych niż 7-8 lat są tak duże, że przywracanie ich sprawności staje się nieopłacalne. Autor przedstawia przyczyny przyspieszonego zużycia wtryskiwaczy oraz warunki skutecznej naprawy systemów. Jest to pierwszy artykuł z większego cyklu poświęconego regeneracji układów wtryskowych.

Spis treści numeru 12/2008 „Serwisu Motoryzacyjnego”

Konferencja Niezależnego Rynku Motoryzacyjnego
Systemy Common Rail – przyczyny ograniczonej trwałości, Ryszard Kędzia
Jeszcze o problemach z adaptacją, Mikołaj Słupski
Dokładniej analizujmy kody usterek, Ignacy Horowski
Mały drobiazg, duży kłopot, Marcin Barankiewicz
NEO – mistrzowskie narzędzia w serwisie

Automechanika 2008 – targowe nowości
Światła dobre i złe, Radosław Bogdański
Pojazdy marki SAM, Sylwester Murawski
W nowym roku, nowe prawo, Marcin Barankiewicz
Nowy silnik V6 dCi w Lagunie Coupe
Pena technologia UV
Kierownik warsztatu, Maciej Brzeziński
Kontrola przedsiębiorcy cz. 2, Rafał Szczerbicki
Rynek motoryzacyjny wg GIPA

W serwisie – Renault Megane Diesel (1995-1999)

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!