Spis treści numeru 1/2016 „Serwisu Motoryzacyjnego”

, 14 stycznia 2016, 16:30

W numerze polecamy artykuł „Gdy 2.0 TDI staje się 1.9 TDI” Ignacego Horowskiego. Dowód rejestracyjny jest szczególnie przydatny warsztatowcom do podstawowej identyfikacji samochodu, gdy ten trafi w celu wykona­nia diagnostyki czy naprawy. Zdarzają się jednak przypadki, gdy zapis rodzaju silnika w dowodzie rejestracyjnym nie pokrywa się ze stanem faktycznym. Niewłaściwe przyporządkowanie modelu pojazdu prowadzi wówczas do braku zgodności przy zamawianiu części zamiennych, jak również niewłaściwej identyfikacji i diagnostyki podzespołów pojazdu w razie usterki. Autor opisuje przykład samochodu Audi A4 2.0 TDI PD sprowadzonego z zagranicy, który po niewielkich zabiegach został zareje­strowany w Polsce jako wersja 1.9 TDI PD.

Spis treści numeru 1/2016 „Serwisu Motoryzacyjnego”:

Informacje
Informacje z PISKP  
Badania techniczne
CEP 2.0 od 2017 r.– Marcin Barankiewicz
Czy warto ryzykować? – Rafał Szczerbicki
Zmiany konstrukcyjne a niedozwolone modyfikacje – praktyczne wskazówki – Krzysztof Cieślak
Elektrodiagnostyka pojazdowa
O usterkach czujników prędkości obrotowej kół – Andrzej Cichoń
Logiczne myślenie – Mikołaj Słupski
Mechanika pojazdowa
Awarie układów EPHS – Michał Trzciński
Gdy 2.0 TDI staje się 1.9 TDI – problemy z identyfikacją silnika – Ignacy Horowski
Automatyczne skrzynki Mercedesa okiem mechaników – Jacek Dobkowski
Technika samochodowa
Doładowanie silnika – Michał Kij
Zawieszenia wielowahaczowe – Mariusz Maksym
Światła LED IntelliLux w nowej Astrze
Aluminiowe nie tylko zawieszenie – Jaguar F-Pace – Jacek Łęgiewicz
Rynek
Jubileuszowa Konferencja Niezależnego Rynku Motoryzacyjnego
Tuleje metalowo-gumowe czy poliuretanowe? – Arkadiusz Pągowski
Marketing internetowy warsztatu – badanie efektów działań w internecie – Piotr Ćwietniewski
Konkurs Warsztat Roku 2015
W serwisie
Peugeot 207 1,4 HDi/1.6 HDi 16V (2006÷2012)
 

Komentarze

Brak komentarzy