Świat Motoryzacji 01/2014

, 30 stycznia 2014, 12:15

W wydaniu Świata Motoryzacji nr 1/2014, które powinno być jeszcze dostępne w filach największych polskich dystrybutorów części zamiennych, znaleźć można wiele interesujących tekstów. Oto krótka informacja o kilku wybranych:

  • Diesel z prądem i gazem – rozmowa z Markusem Heynem, szefem działu Diesel Systems w spółce Robert Bosch GmbH, o przyszłości silników wysokoprężnych.
  • CEPIK i dane z sufitu – o obecnym, złym stanie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców oraz propozycjach zmian w jej działaniu.
  • Isuzu i Inter Cars – o rozpoczęciu przez Inter Cars sprzedaży samochodów użytkowych marki Isuzu
  • SACHS Race Challenge 2014 – zapisy ruszyły – pierwsze szczegóły dotyczące tegorocznej akcji promocyjnej firmy Sachs i zapisów na nią.
  • Pomiary elektryczne na przykładzie diagnostyki układów ładowania – uwagi, wskazówki i zalecenia dotyczące przeprowadzania pomiarów elektrycznych w instalacji samochodu.
  • Jak wybrać akumulator – przypomnienie na co trzeba zwrócić uwagę przy wyborze akumulatora.
  • Uszkodzenia elementów silnika – o tym, co o przyczynach awarii mówią ślady na elementach silnika.
  • Coraz trudniejsze życie paska – o tym dlaczego w nowoczesnych silnikach warunki pracy paska wieloklinowego staja się coraz trudniejsze i co z tego wynika.
  • Koła pasowe z tłumikiem drgań skrętnych – opis budowy kół pasowych z tłumikiem drgań i wskazówki dotyczące ich eksploatacji
  • Biel wciąż na czele – o tym, na jakie kolory w minionym roku były najczęściej malowane samochody.
  • O Astrze, która nie chciała zapalać – historia pewnego Opla, który nie chciał zapalać pomimo licznych napraw.

Dowiedz się więcej

Centralna izba pamięci
Centralna izba pamięci

Za czasów Polski Ludowej naśmiewano się z nierozwiązywalnego problemu socjalizmu, jakim był skup butelek. W czasach III RP takim wiecznym problemem jest Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców – budowany już prawie dwadzieścia lat system, który wciąż nie funkcjonuje jak należy. Najpierw kłopot sprawiało scalenie odrębnych ewidencji wojewódzkich i zajęło to chyba więcej czasu niż integracja […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!