Poszukujemy kandydatów do pracy w Inter Cars Marketing Services Sp. z o.o. na stanowisku:
Poszukujemy kandydatów do pracy w Inter Cars Marketing Services Sp. z o.o. na stanowisku:
Do zadań wybranej osoby należeć będzie:
- Przygotowanie materiałów informacyjnych i wizerunkowych, redagowanie informacji do Internetu jak również tekstów do mediów branżowych
- Współpraca z mediami w ramach działań marketingowych, działania e-marketingowe w social media
- Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych i analiza danych,
- Zbieranie i porównywanie informacji na temat rynku i produktów,
- Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Aktywne współtworzenie wizerunku firmy i strategii komunikacji
Osoba ta odpowiedzialna będzie za: realizację strategii komunikacji, wsparcie w tworzeniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi w komunikacji, dostosowanie przekazu do odbiorcy. Publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści do Internetu i innych publikacji, budowanie długotrwałych relacji z czytelnikiem. Dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z branżą, współpraca z innymi działami spółki.
Idealny kandydat powinien być dobrze zorganizowaną osobą, elokwentną, posługującą się poprawną polszczyzną. Cenna jest umiejętność nawiązywania kontaktów z innymi, komunikatywność, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Adobe Acrobat, Power Point. Niezbędne zaangażowanie, kreatywność i samodzielność w działaniu. Znajomość i zainteresowania tematyką motoryzacji oraz zaawansowane wykorzystywanie Internetu będzie dodatkowym atutem.
Wymagania:
- doświadczenie w roli redaktora/copywritera, w mediach o profilu: motoryzacja/ rozrywka / media / lub w portalu / serwisie internetowym;
- umiejętności sprawnego i bezbłędnego redagowania treści przeznaczonych do publikacji w Internecie;
- umiejętności prowadzenia działań e-marketingowych i działań w social media
- znajomości podstawowych zasad SEO i SEM;
- znajomości zasad publikacji materiałów video w Internecie; umiejętności doboru materiałów video
- znajomości dowolnego systemu CMS i zasad posługiwania się podobnymi narzędziami;
- znajomości programów graficznych (np. Adobe Photoshop, innych) przynajmniej w stopniu średnim;
- podstawowej znajomości narzędzi analitycznych/monitoring (m.in.Google Analitics, Brand24, Sotrender)
- język angielski w stopniu min. średniozaawansowanym
Oferujemy atrakcyjną pracę, ciekawe doświadczenia, możliwość kontaktu ze znanymi osobowościami. Realizację w firmie, która jest liderem na rynku w dystrybucji części do wszystkich marek pojazdów w Europie Centralnej.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 25.04.2014 r. na adres:
Joanna.Krol@intercars.eu w tytule maila wpisując „Content marketing specialist”.
Prosimy o umieszczenie w aplikacjach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).