MotoFocus.pl

Portal dla profesjonalistów branży motoryzacyjnej

Wyszukiwarka
Oferty pracy
  • MotoFocus.pl
  • TruckFocus.pl
  • Warsztatowiec.info
  • Forum-Mechanika.pl
  • Lakiernik.info.pl
  • WagaCiezka.com
  • MotoFocus.cz
  • TruckFocus.cz
  • MotoFocus.sk
  • MotoFocus.lt
  • UA.MotoFocus.eu
  • MotoFocus.ro
  • MotoFocus.bg
  • en.MotoFocus.eu
  • hr.MotoFocus.eu
  • hu.MotoFocus.eu
Kontakt
MotoFocus.pl
Menu
  • Informacje
    • Wiadomości rynkowe
    • Promocje
    • Prawo i przepisy
    • Elektromobilność
    • Lakiernictwo
    • Po godzinach
  • Części
    • Części samochodowe
    • Oleje i płyny
    • Opony
    • Akcesoria samochodowe
  • Szkolenia
  • Technika
  • Treningi Wiedzy
Strona główna > Praca > iParts Sp. z o.o., lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku, poszukuje kandydatów na stanowisko:

iParts Sp. z o.o., lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku, poszukuje kandydatów na stanowisko:

6 marca 2013, 0:00 Oferta może być już nieaktualna

Dyskusje

  • 2 godziny temu Hybryda Toyoty
  • 3 godziny temu Znowu się zapalił CHECK ENGINE w BMW 1 E87 2006rok N46B20 2.0 benz 150KM :(
  • 3 godziny temu Opilki we filtrze oleju - BMW N55
  • 4 godziny temu E46 330D problem z abs
  • 4 godziny temu Terminal Płatniczy
  • 4 godziny temu VW golf IV problem z uruchomieniem

iParts Sp. z o.o., lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku, poszukuje kandydatów na stanowisko:

iParts Sp. z o.o., lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
 

Nowozatrudniony Kierownik Sprzedaży i Obsługi Klienta dołączy do naszego zespołu Obsługi Klienta w Warszawie i odpowiedzialny będzie za współkierowanie tym Działem, organizację jego pracy, a także wsparcie w zakresie doradztwa w doborze i sprzedaży części samochodowych przez pracowników tego Działu.

Obowiązki:

  • nadzór pracy i szkolenie pracowników Działu,
  • analiza pracy Działu pod kątem zwiększenia zadowolenia Klienta oraz wprowadzanie ulepszeń w tym obszarze,
  • realizacja celów sprzedażowych i wyznaczanie celów Działu
  • sporządzanie raportów związanych z pracą Działu,
  • organizacja przepływu informacji wewnątrz firmy związanej z obsługą Klientów,
  • współrealizowanie działań handlowych w kontaktach z Klientami,
  • obsługa sprzedaży „przychodzącej” telefonicznie, elektronicznie i e-mailowo,
  • doradztwo w zakresie części samochodowych.


Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży i doborze części samochodowych i znajomość rynku aftermarket,
  • samodzielność i odporność na stres,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem Sprzedaży/Obsługi Klienta w branży części zamiennych,
  • zdolności analityczne,
  • umiejętność planowania i dobre zdolności organizacyjne,
  • umiejętność kierowania, motywowania i wspierania rozwoju zespołu,
  • zaangażowanie i automotywacja w stosunku do wykonywanych przez siebie obowiązków,
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i kultury osobistej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,


Oferujemy:

  • stałą, ciekawą i pełną wyzwań pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się spółce, wiodącej w swojej branży
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • komfortowe warunki pracy
  • atrakcyjne, zorientowane na wyniki wynagrodzenie


Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać na adres:
kariera@iparts.pl.
W temacie maila proszę koniecznie wpisać „PRACA – Kierownik”

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez iParts Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
 

Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące warsztatów.

Zapisz się

Popularne

  • Ponad 15 000 części do samochodów różnych marek w ofercie EUROREPAR

  • Zalety plastikowego gniazda kulowego

  • Czy podnieść opłaty za przeglądy? Wyniki

  • Polerowanie szyb za pomocą tlenku ceru

  • LKQ Corporation ogłasza wyniki za I 2022

  • Naprawy gwarancyjne poza ASO - UOKiK

treningi wiedzy

Społeczność

Polub nas na Facebook Subskrybuj nas na Youtube

Komentarze

Kinder 21 maja 2022, 23:41
Redaktorzy tych artykułów nie mają nic wspólnego z mechaniką, co najwyżej z teorią
21 maja 2022, 21:54
@gall Parafrazując klasyka: "Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie WRC dealera "
Adam 66 21 maja 2022, 21:06
Jestem mechanikiem od 35 lat. Stosuje preparaty od końca lat 80. Najpierw były to oleje plus MSO2, następnie cerami żery....
Anonim 21 maja 2022, 16:51
Musi się zebrać Rada Najwyższa ZSRR i jak zatwierdzi,to będą w Polszy legalne.

iParts Sp. z o.o. – lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:

5 lutego 2013, 0:00 Oferta może być już nieaktualna

Dyskusje

  • 2 godziny temu Hybryda Toyoty
  • 3 godziny temu Znowu się zapalił CHECK ENGINE w BMW 1 E87 2006rok N46B20 2.0 benz 150KM :(
  • 3 godziny temu Opilki we filtrze oleju - BMW N55
  • 4 godziny temu E46 330D problem z abs
  • 4 godziny temu Terminal Płatniczy
  • 4 godziny temu VW golf IV problem z uruchomieniem

iParts Sp. z o.o. – lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:

iParts Sp. z o.o. – lider sprzedaży części samochodowych przez Internet w Polsce z największą ofertą na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierownik Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, mazowieckie
 

Nowozatrudniony Kierownik Sprzedaży i Obsługi Klienta dołączy do naszego zespołu Obsługi Klienta w Warszawie i odpowiedzialny będzie za współkierowanie tym Działem, organizację jego pracy, a także wsparcie w zakresie doradztwa w doborze i sprzedaży części samochodowych przez pracowników tego Działu.

Obowiązki:

  • realizacja celów sprzedażowych i wyznaczanie celów Działu,
  • nadzór pracy szkolenie pracowników Działu,
  • analiza pracy Działu pod kątem zwiększenia zadowolenia Klienta oraz wprowadzanie ulepszeń w tym obszarze,
  • uczestniczenie w projektach związanych z funkcjonowaniem Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta,
  • sporządzanie raportów związanych z pracą Działu,
  • organizacja przepływu informacji wewnątrz firmy związanej z obsługą Klientów,
  • obsługa sprzedaży „przychodzącej” telefonicznie, elektronicznie i e-mailowo,
  • doradztwo w zakresie części samochodowych.


Wymagania:

  • minimum dwuletnie udokumentowane doświadczenie w kierowaniu zespołem Sprzedaży/Obsługi Klienta w branży części zamiennych,
  • doświadczenie w sprzedaży i doborze części samochodowych i znajomość rynku aftermarket,
  • umiejętność planowania i dobre zdolności organizacyjne,
  • umiejętność kierowania, motywowania i wspierania rozwoju zespołu,
  • zaangażowanie w stosunku do wykonywanych przez siebie obowiązków,
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i kultury osobistej,
  • znajomość systemów motywacji,
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i kultury osobistej,
  • samodzielność i odporność na stres,
  • zdolności analityczne,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,


Oferujemy

  • stałą, ciekawą i pełną wyzwań pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się spółce, wiodącej w swojej branży
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • komfortowe warunki pracy
  • atrakcyjne, zorientowane na wyniki wynagrodzenie


Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać na adres:
kariera@iparts.pl.

W temacie maila proszę koniecznie wpisać „PRACA – Kierownik”
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez iParts Sp. z o.o. zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.".
 

Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące warsztatów.

Zapisz się

Popularne

  • Ponad 15 000 części do samochodów różnych marek w ofercie EUROREPAR

  • Zalety plastikowego gniazda kulowego

  • Czy podnieść opłaty za przeglądy? Wyniki

  • Polerowanie szyb za pomocą tlenku ceru

  • LKQ Corporation ogłasza wyniki za I 2022

  • Naprawy gwarancyjne poza ASO - UOKiK

treningi wiedzy

Społeczność

Polub nas na Facebook Subskrybuj nas na Youtube

Komentarze

Kinder 21 maja 2022, 23:41
Redaktorzy tych artykułów nie mają nic wspólnego z mechaniką, co najwyżej z teorią
21 maja 2022, 21:54
@gall Parafrazując klasyka: "Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie WRC dealera "
Adam 66 21 maja 2022, 21:06
Jestem mechanikiem od 35 lat. Stosuje preparaty od końca lat 80. Najpierw były to oleje plus MSO2, następnie cerami żery....
Anonim 21 maja 2022, 16:51
Musi się zebrać Rada Najwyższa ZSRR i jak zatwierdzi,to będą w Polszy legalne.
  • Przydatne linki
  • Nasze portale
  • Technika
  • Wyposażenie warsztatowe
  • Szkolenia
  • Raporty
  • Promocje
  • Nowości
  • Wiadomości rynkowe
  • Lakiernictwo
  • Polityka prywatności
  • Kanał RSS
  • Archiwum mailingów
  • Kontakt
  • MotoFocus.pl
  • TruckFocus.pl
  • Warsztatowiec.info
  • Forum-Mechanika.pl
  • Lakiernik.info.pl
  • WagaCiezka.com
  • MotoFocus.cz
  • TruckFocus.cz
  • MotoFocus.sk
  • MotoFocus.lt
  • UA.MotoFocus.eu
  • MotoFocus.ro
  • MotoFocus.bg
  • en.MotoFocus.eu
  • hr.MotoFocus.eu
  • hu.MotoFocus.eu
Copyright © 2022 MotoFocus.pl