Inter Cars Marketing Service oferuje odpowiedzialną i samodzielną pracę z możliwością wdrażania własnych pomysłów, rozwiązań, działań na stanowisku:
Inter Cars Marketing Service – spółka z grupy kapitałowej Inter Cars S.A. – lidera na rynku części samochodowych oraz członka europejskiego stowarzyszenia dystrybutorów ATR, oferuje odpowiedzialną i samodzielną pracę z możliwością wdrażania własnych pomysłów, rozwiązań, działań na stanowisku:
Osoba ta odpowiedzialna będzie za: wsparcie przy tworzeniu założeń do promocji wewnętrznych i zewnętrznych dla rynku osobowego i ciężarowego w ramach działań marketingowych i programów lojalnościowych, wybór i tworzenie narzędzi w komunikacji z klientem, realizacja działań związanych z promocją aż do rozliczania ich; koordynacja produkcji materiałów promocyjnych i informacyjnych związanych z projektem, kontakty z klientem wewnętrznym (działy IC, filie, PH, RMS, Sprzedawcy, Dyrektorzy Filii) oraz klientem zewnętrznym (sklepy i warsztaty specjalizujące się w naprawach pojazdów i sprzedaży części do nich), kontakty z dostawcami.
Idealny kandydat powinien być sumienną, dobrze zorganizowaną osobą posiadającą wiedzę dotyczącą polskiego rynku motoryzacyjnego, w szczególności znajomość oferty Inter Cars S.A. oraz wiedzę organizowania kampanii promocyjnych. Ważne jest posiadanie zdolności analitycznych i umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych, dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (głównie Excel).
Oferujemy wsparcie we wdrożeniu do obowiązków, możliwość zdobycia doświadczenia, atrakcyjną pracę w młodym dynamicznym zespole.
Oferty (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail:
praca@intercars.eu
W treści wiadomości prosimy wpisać „promocja”
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".