Dla naszego Klienta – Valeo Service Eastern Europe – poszukujemy ambitnych osób na stanowiska:

15 stycznia 2014, 0:00 Oferta może być już nieaktualna

Dla naszego Klienta – Valeo Service Eastern Europe – poszukujemy ambitnych osób na stanowiska:

Dla naszego Klienta – Valeo Service Eastern Europe – poszukujemy ambitnych osób na stanowiska:

Product Manager (części osobowe)/Product Manager (części ciężarowe)
Miejsce pracy: Warszawa
 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • prowadzenie i rozwój przydzielonych linii produktowych (w ramach części osobowych lub ciężarowych),
  • realizację założonych celów marketingowych związanych m.in. ze wzrostem udziałów rynkowych, wzrostem znajomości marki wśród odbiorców, realizacją określonych obrotów,
  • prognozowanie zakupów i zapewnienie dostępności produktów ,
  • odpowiednie pozycjonowanie cenowe produktów oraz opracowywanie cenników,
  • poszerzanie dostępnego portfolio poprzez wprowadzanie nowości,
  • prowadzenie analiz i sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
  • zapewnienie informacji marketingowych i technicznych nt. produktów oraz prowadzenie szkoleń produktowych – wewnętrznych i zewnętrznych,
  • współpracę z dystrybutorami, wizyty handlowe w celu odpowiedniej promocji produktów w sieci dystrybutorów,
  • prowadzenie projektów w ramach Działu Marketingu.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie handlu, marketingu lub zarządzania,
  • minimum 2-3 lata doświadczenia w dziale marketingu na stanowisku Product Marketer/Product Manager/Analityk rynku dla rynku samochodowych części zamiennych,
  • doświadczanie w samodzielnym zarządzaniu marką lub grupą produktów,
  • doświadczenie w pracy z dużą ilością referencji,
  • orientacja w trendach w obszarze automotive,
  • znajomość zasad rynku B2B oraz narzędzi marketingowych,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra obsługa komputera (Excel, PowerPoint),
  • doskonałe umiejętności analityczne,
  • umiejętność formułowania krótko i długoterminowych wniosków biznesowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy, orientacja na cel i inicjatywa w działaniu,
  • znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.


Wybranym osobom nasz Klient oferuje pracę w międzynarodowym środowisku o wysoko rozwiniętej kulturze organizacyjnej, możliwość rozwoju kompetencji, udział w ciekawych szkoleniach i projektach, atrakcyjne warunki zatrudnienia, szeroki wachlarz benefitów pozapłacowych.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z podaniem numeru referencyjnego w temacie e-maila na adres:

kbl@bigram.pl

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Do aplikacji proszę załączyć klauzulę:

“Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę BIGRAM S.A. Personnel Consulting w celach zgodnych z jej profilem działania. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.”