First Stop już od 10 lat wspiera polskich kierowców

26 sierpnia 2016, 15:23

Ogólnoeuropejska sieć serwisów First Stop obchodzi w tym roku dziesiątą rocznicę swojej działalności w Polsce. Obecnie polski oddział posiada 77 punkty sprzedaży oferujące kierowcom szeroką gamę produktów i usług związanych z ogumieniem, diagnostyką i serwisem elementów eksploatacyjnych pojazdów.

First Stop jest ogólnoeuropejską siecią serwisów, należących do największej na świecie firmy oponiarskiej Bridgestone. Marka powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Ostatnie 22 lata były okresem dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa, które obecnie tworzy 2 000 centrów serwisowych w 25 krajach Europy.


Podstawę działalności First Stop stanowi świadczenie usług w zakresie naprawy i wymiany ogumienia do samochodów osobowych i ciężarowych. Do klientów firmy co roku trafia ponad 10 milionów nowych opon. First Stop zatrudnia blisko 10 000 specjalistów, którzy wspierają kierowców swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie: wymiany oleju, obsługi akumulatorów, elektronicznej diagnostyki pojazdów, hamulców, układów wydechowych, amortyzatorów oraz wielu innych usług serwisowych.


– Kiedy rozpoczęliśmy działalność w Polsce, byliśmy świadomi silnej konkurencji oraz rozdrobnienia rynku. Mimo to w krótkim czasie zdołaliśmy stworzyć organizację, która wyznacza wysokie standardy usług serwisowych. Obsługujemy pojazdy największych flot samochodowych w Polsce, a nasze oddziały należą do jednych z najlepszych w Europie. Sukces ten jest bez wątpienia zasługą polskiego zespołu oraz właścicieli i personelu serwisów. Bez nich osiągnięcia ostatnich 10 lat nie byłyby możliwe – powiedział Christian Choppin, First Stop and Retail General Manager East Europe, dodając, że: First Stop jest ważnym elementem europejskiej strategii handlowej Bridgestone i w dalszym ciągu zamierzamy go rozwijać. Wspieramy naszych dotychczasowych partnerów oraz inwestujemy w pozyskiwanie nowych atrakcyjnych lokalizacji.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Czy serwis samochodów hybrydowych to opłacalna nisza? – wywiad Motofocus
Czy serwis samochodów hybrydowych to opłacalna nisza? – wywiad Motofocus

O samochodach hybrydowych krąży wiele mitów. Mówi się, że psują się znacznie rzadziej od tych z klasycznymi napędami, że serwis jest tańszy dla użytkownika. Postanowiliśmy porozmawiać z mechanikiem, który na co dzień serwisuje samochody hybrydowe, jaka jest prawda i czy jest to dochodowy biznes. Redakcja: Mówi się, że hybrydy są tańsze w serwisowaniu. Ile średnio […]

Nowa kampania ”Sprawdź maszyny przed sezonem”
Nowa kampania ”Sprawdź maszyny przed sezonem”

W specjalnej ofercie przygotowanej przez TIP-TOPOL można skorzystać z promocyjnych cen na serwis maszyn i urządzeń. W ciągu 14 dni od daty zgłoszenia serwis firmy pojawi się w warsztacie i sprawdzi gotowość maszyn. Kampania obejmuje: 1. Obsługę klimatyzacji wariant podstawowy w cenie 350 zł /TEXA, INVENTO/ Profesjonalny przegląd i kalibrację maszyny zgodnie z zaleceniami producenta. […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!