Odkrywamy karty Mobilnego Centrum Technicznego

, 23 marca 2011, 0:00

Na początku marca  informowaliśmy o Mobilnym Centrum Technicznym Delphi pozwalającym na przeprowadzanie praktycznych szkoleń przy wykorzystaniu sprzętu diagnostycznego producenta. Chcąc przybliżyć zasady funkcjonowania MCT, postanowiliśmy zapytać Sławomira Welezińskiego, Dyrektora Delphi Products & Services Solutions w Polsce i Ukrainie, o szczegóły całego projektu.

Czym jest Mobilne Centrum Techniczne?

Mobile Centrum Techniczne Delphi jest ruchomą platformą do prezentacji wyposażenia z zakresu diagnostyki i klimatyzacji firmy Delphi, dedykowaną dla warsztatów naszych klientów, filii i autoryzowanych punktów sprzedaży naszych dystrybutorów. Z wykorzystaniem Mobilnego Centrum Technicznego prowadzone będą szkolenia, umożliwiające mechanikom przetestowanie sprzętu, a nasz przedstawiciel udzieli wyczerpujących odpowiedzi na każde pytanie.

Skąd wzięła się wizja stworzenia takiej platformy?

Ideą projektu jest dotarcie z dedykowaną ofertą do ostatecznego użytkownika – czyli mechanika, serwisanta. Oferując wysoko zaawansowane urządzenia diagnostyczne i serwisowe, znacznie łatwiej jest je demonstrować korzystając z prezentacji na miejscu aniżeli pokazując tylko dane w folderach, broszurach czy prezentacjach multimedialnych. Praktyczna demonstracja np. zasad działania testera diagnostycznego, ma znacznie większy walor szkoleniowy.

Ile jest takich pojazdów? Ile będzie ich w przyszłości?

W chwili obecnej dysponujemy jednym pojazdem, jednak nie wykluczamy w przyszłości możliwości powiększenia floty. Będzie to zależne również od zapotrzebowania rynku. 

Gdzie można skorzystać z Mobilnego Centrum Technicznego? W jaki sposób można zamówić takie szkolenie?

Prezentacje Mobilnego Centrum Technicznego są najczęściej inicjowane przez naszych dystrybutorów, a konkretnie przez ich filie. Biorąc pod uwagę optymalne wykorzystanie czasu naszych klientów łączymy je z organizowanymi szkoleniami, kursami dla mechaników, centrów obsługi. MTC będzie towarzyszyć naszym pracownikom także na targach i wszelkiego rodzaju wydarzeniach organizowanych przez naszych partnerów. Kontakt do koordynatora: Tomasz Hurt 600 304 429. 

Jaki jest koszt skorzystania ze szkoleń przy pomocy mobilnej platformy?

W projekcie korzystamy z sieci dystrybucyjnej naszych klientów, więc taką decyzję pozostawiamy naszemu dystrybutorowi.

Czy Delphi planuje w najbliższym czasie jakieś inne udogodnienia dla klientów?

Tak. Systematycznie pracujemy nad rozwojem naszego serwisu i na bieżąco będziemy starali się Państwa informować o wszelkich nowościach, zmianach i udogodnieniach. Warto wspomnieć także, że uruchomiona w połowie ubiegłego roku promocja w oparciu o stronę internetową Delphi Team Club przyniosła do tej pory ponad 1 800 zarejestrowanych członków. Promocja, oparta na mechanizmach programu lojalnościowego zakłada prostą zasadę: im większy zakup produktów Delphi, tym większe korzyści. Program wpierany jest poprzez dodatkowe, sezonowe akcje promocyjne dla naszych klientów i także w tym roku przygotowaliśmy wiele niespodzianek. Niebawem będziemy mogli podać więcej szczegółów w tej kwestii. Zachęcamy do monitorowania strony naszej akcji http://www.delphi-teamclub.pl/

Dziękujemy za rozmowę.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!