Telewizja Inter Cars – wywiad

, 19 grudnia 2014, 13:46

Inter Cars SA od dłuższego czasu kładzie duży nacisk na wizualną komunikację z klientem. To było powodem rozwoju IC-TV, telewizji wewnętrznej wyświetlanej na monitorach znajdujących się w filiach. O całym projekcie opowiedział Konrad Gałecki, administrator systemów telewizji Digital Signage.

Wiadomości IC: Czy mógłbyś przedstawić naszym czytelnikom projekt IC-TV?

Konrad Gałecki: IC-TV jest to telewizja skierowana do klienta odwiedzającego placówki Inter Cars SA. Początkowo była stworzona wyłącznie z myślą pokazania promocji oraz filmów z wydarzeń organizowanych przez spółkę. Na początku tego roku wprowadziliśmy zupełnie nowy system emisji materiałów, oprócz promocji oraz relacji z wydarzeń wprowadziliśmy wiele informacji, które z pewnością zainteresują każdego klienta czekającego na zakup lub odbiór towaru. Obecnie nasza telewizja działa w 102 filiach.

Jakiego rodzaju treści są wyświetlane na ekranach?

Wśród informacji pojawiających się w IC-TV znalazły się prognoza pogody, informacje drogowe dostarczane przez system Yanosik oraz newsy motoryzacyjne. Chcielibyśmy również zwrócić uwagę na fakt, że po prawej stronie ekranu wyświetlają się numery zamówień, dzięki którym klient jest informowany o możliwości odbioru towaru. Oprócz tego emitowane są materiały filmowe z ważnych wydarzeń z życia firmy oraz przedstawiające poszczególne projekty i przedsięwzięcia.

Czy uważasz, że jest to dobry sposób komunikacji z klientem?

IC-TV to doskonały sposób komunikacji z klientem, który stojąc w kolejce do sprzedawcy lub czekając na odbiór towaru, może zapoznać się z atrakcyjnymi promocjami, pozyskać fachową wiedzę o produktach. Może m.in. dowiedzieć się o darmowych szkoleniach Show Car, dzięki którym można poszerzyć swoją wiedzę techniczną.

Jakie są plany rozwoju IC-TV w najbliższym czasie?

Przede wszystkim uruchomienie IC-TV we wszystkich placówkach oraz ewentualne rozszerzenie systemu na filie zagraniczne. Poza tym cały czas pracujemy nad jak najlepszą komunikacją z klientem, dzięki czemu będzie on zawsze dobrze poinformowany o tym, jaki produkt jest dla niego najbardziej opłacalny i spełni jego oczekiwania.

 

Wywiad ukazał się na łamach magazynu Wiadomości IC

Dowiedz się więcej

,,Plan ekspansji na rynki środkowoeuropejskie” – wywiad z Rafałem Woźnym z Borg & Beck
,,Plan ekspansji na rynki środkowoeuropejskie” – wywiad z Rafałem Woźnym z Borg & Beck

Borg & Beck to jedna ze znanych w Europie Zachodniej marek części motoryzacyjnych, o której w Polsce… mało kto słyszał. W najbliższym czasie powinno się to zmienić, gdyż firma planuje ofensywę na polski rynek. Na nasze pytania odpowiedział Rafał Woźny, Manager ds. sprzedaży produktów Borg & Beck w Polsce. To pytanie może wydać się Panu […]

,,Naprawy używanego tłumika mijają się z celem” – wywiad z Januszem Ossowskim z firmy ASMET
,,Naprawy używanego tłumika mijają się z celem” – wywiad z Januszem Ossowskim z firmy ASMET

ASMET jest polskim producentem układów wydechowych. Firma daje przykład innym rodzimym przedsiębiorstwom, rozwijając się i wciąż usprawniając technologię produkcji. O Asmecie i jego produktach porozmawialiśmy z Januszem Ossowskim, pełnomocnikiem do spraw zarządzania jakością w firmie. W powszechnej opinii, tłumiki są częściami, które w przypadku niemal każdego uszkodzenia można łatwo załatać i nadal eksploatować. Czy tak […]

Inter Cars z tytułem Lokomotywy Polskiej Gospodarki
Inter Cars z tytułem Lokomotywy Polskiej Gospodarki

Miesięcznik Home&Market wyróżnił Inter Cars SA tytułem „Lokomotywa Polskiej Gospodarki 2014”. Lista najpotężniejszych firm, które zasłużyły na ten tytuł została opublikowana w grudniowo-styczniowym wydaniu miesięcznika Home&Market. Zaprezentowane zostały w nim  najprężniejsze firmy, z podziałem na najważniejsze sektory polskiej gospodarki – wyróżniające się innowacyjnymi rozwiązaniami, stabilną sytuacją finansową oraz  będącymi liderami w branżach, w których działają. Jak deklaruje redakcja „Wyróżnione […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

AK, 22 grudnia 2014, 19:28 0 0

Łe, takie cuda mam od dwóch lat u swojego drogiego fryzjera we Wrocławiu

Odpowiedz