7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa

, 15 kwietnia 2014, 11:52

Do udziału w cyklu ,,7 pytań do…” zaprosiliśmy Beatę Broczkowską, Dyrektor Zarządzającą firmy Unior Coframa Sp. z o.o., specjalizującej się w branży wyposażenia warsztatowego.

Beata BROCZKOWSKA Dyrektor Zarządzający  Unior Coframa Sp. z o.o.1. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…

rozwój i ugruntowanie pozycji marki Nortec na rynku polskim.

2. Produktem (marką/grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest…

marka Nortec PRO – urządzenia warsztatowe dedykowane do profesjonalnych serwisów warsztatowych.

3. Tym, co wyróżnia naszą ofertę na rynku jest…

dobra oferta cenowa, rzetelny serwis i fachowe doradztwo techniczne.

4. Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…

w większym udziale w sprzedaży naszej marki Nortec.

5. W przypadku produktów z naszej oferty, cena jest… 

przystępna, ale nie najniższa z tych oferowanych na rynku.

6. Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…

obniżenie poziomu inwestycji na rynku w Polsce, powstanie zatorów płatniczych.

7. Polski rynek urządzeń i wyposażenia warsztatowego w najbliższych latach będzie…

się rozwijał.

Dowiedz się więcej

7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA
7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA

Tym razem w ogniu pytań postawiliśmy przedstawiciela firmy, zajmującej się dystrybucją części. Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Piotr Janta – Dyrektor Sprzedaży sieci Auto Partner SA. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Dalszy rozwój sieci sprzedaży na terenie całego kraju, jak i za granicą. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji sieci […]

7 pytań do… Bartosza Sieradzkiego z Sogefi Group
7 pytań do… Bartosza Sieradzkiego z Sogefi Group

Jaki cel zakłada Sogefi na rok 2014? Jakie jest największe zagrożenie dla pozycji rynkowej Grupy? Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Bartosz Sieradzki, Area Manager Grupy Sogefi na Europę Środkowo-Wschodnią. Grupa Sogefi jest globalnym koncernem, specjalizującym się w branży filtracyjnej. Jej trzy najbardziej rozpoznawalne marki to Purflux, Fram i CoopersFiaam. Niedawno wprowadzona marka SogefiPRO, […]

7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska
7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska

Hella jest działającą globalnie firmą o silnej pozycji na rynku części. Postanowiliśmy poznać najbliższe plany koncernu. W naszym cyklu wzięła udział Monika Maciejewska – Dyrektor Działu Product Management and Marketing w Hella Polska. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Zbudowanie  centralnej struktury organizacyjnej z  rozbudowanymi działami sprzedaży i marketingu  pozwalającej na zarządzanie i […]

7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland
7 pytań do… Barbary Masłowskiej z TEXA Poland

Texa jest producentem urządzeń do obsługi klimatyzacji, testerów diagnostycznych oraz innego typu wyposażenia warsztatowego. O najważniejszych celach oraz planach firmy opowiedziała nam Barbara Masłowska, Managing Director TEXA Poland Sp. z o. o. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… silne zaakcentowanie oferowanych usług, w szczególności Call Center, podniesienie liczby klientów aktualizujących oprogramowanie w testerach […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 16 kwietnia 2014, 11:14 0 0

Wygadana :-)

Odpowiedz

Anonim, 17 kwietnia 2014, 14:02 0 0

Jak wszyscy w firmie są tak wygadani to rozmowa z klientem musi wygląda pewnie tak:

Dzień dobry
- Dzień dobry
Kupuje Pan
- Jeszcze nie
Do widzenia

Odpowiedz

Anonim, 17 kwietnia 2014, 21:06 0 0

Ta pani jest świetna. Przy takim podejściu rynek z pewnością będzie... "się rozwijał"

Odpowiedz

Anonim, 18 kwietnia 2014, 21:56 0 0

.. sie rozwijał, ..sie pani częstuje ...sie jest z zawodu dyrektorem. Świetlana przyszłość przed firmą.

Odpowiedz

Anonim, 19 kwietnia 2014, 10:24 0 0

Po tym wywiadzie widać, że firma ma problemy......i to poważne.

Odpowiedz

Anonim, 23 kwietnia 2014, 10:16 0 0

to se kobitka podkopała ciepłą posadkę :-)

Odpowiedz

Anonim, 23 kwietnia 2014, 11:42 0 0

nie śmiejscie się z Koleżanki :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Odpowiedz

Anonim, 27 kwietnia 2014, 20:42 0 0

-Bry
-Bry
-Co tam?
-Nic
-W porzo?
-No
-Co dalej?
-Nic
-Aha
-No
-To pozdro
-Nara
Sam se ułożyłem wywiad he he

Odpowiedz

Anonim, 22 maja 2014, 13:04 0 0

Dziękuję za komentarze.
Pozdrawiam wszystkich anonimowych.
Beata BROCZKOWSKA

Odpowiedz

Anonim, 9 lipca 2014, 13:59 0 0

Pani Beato nie warto się obrażać a wyciągnąć wnioski. Branża motoryzacyjna to nie lakoniczna Sparta! Komentarze są takie a nie inne z powodu płaskiej i mało merytorycznej wypowiedzi. Pozdrawiam i czekam na nowy wywiad z niecierpliwością

Odpowiedz