7 pytań do… Bartosza Sieradzkiego z Sogefi Group

, 21 lutego 2014, 12:25

Jaki cel zakłada Sogefi na rok 2014? Jakie jest największe zagrożenie dla pozycji rynkowej Grupy? Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Bartosz Sieradzki, Area Manager Grupy Sogefi na Europę Środkowo-Wschodnią.

Grupa Sogefi jest globalnym koncernem, specjalizującym się w branży filtracyjnej. Jej trzy najbardziej rozpoznawalne marki to Purflux, Fram i CoopersFiaam. Niedawno wprowadzona marka SogefiPRO, oferuje filtry dla pojazdów ciężarowych.

Bartosz-Sieradzki-Sogefi1. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to…

dalszy rozwój sprzedaży marek Sogefi, a więc Purflux, CoopersFiaam, Fram i SogefiPRO na rynku polskim oraz ścisła współpraca z dystrybutorami w zakresie obsługi naszych odbiorców (hurtowni, warsztatów, sklepów oraz klientów detalicznych).

2. Produktem, który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest…

marka filtrów do pojazdów ciężarowych i autobusów – SogefiPRO.

3. Tym, co wyróżnia nasze produkty na rynku jest…

umożliwienie naszym partnerom:

  • osiągania wysokich marż dzięki przejrzystej polityce cenowej oraz limitowanej sieci dystrybucji;
  • obniżenia kosztów magazynowych dzięki odpowiednio skomponowanej ofercie;
  • dotarcia do nowych klientów (w tym ASO) dzięki specyfikacji OE;
  • obsługę różnych typów klientów, dzięki odpowiednio skalkulowanej cenie i szerokiemu wachlarzowi produktów;
  • zapewnienia bezpieczeństwa dzięki wysokiej jakości i gwarancji.

 

4. Największą szansę na poprawę wyników sprzedaży, upatrujemy w…

kontynuacji ścisłej współpracy z obecnymi dystrybutorami marki Purflux, zwiększeniu rozpoznawalności naszych marek wśród klientów warsztatowych oraz rozszerzeniu listy partnerów marek z otwartą listą dystrybucji (SogefiPRO, Fram i CoopersFiaam).

5. W przypadku naszych produktów, cena jest…

równie ważna jak inne korzyści związane ze sprzedażą i stosowaniem naszych filtrów oraz adekwatna do jakości produktów na rynek wtórny, które są produkowane na tych samych liniach produkcyjnych, co wyroby pierwszomontażowe.

6. Za największe zagrożenie dla naszej pozycji rynkowej uważamy…

brak stabilności płatniczej na rynku.

7. Polski rynek części zamiennych w najbliższych latach będzie…

niewątpliwie wzrastał jeśli chodzi o obroty, ale też konsolidował się jeśli chodzi o dystrybutorów.

Dowiedz się więcej

Sogefi zachęca do wymiany filtra kabinowego wiosną
Sogefi zachęca do wymiany filtra kabinowego wiosną

Wiosna to ciężki okres dla alergików. Sezonowe dolegliwości nie tylko powodują dyskomfort, ale mogą również stanowić realne zagrożenie bezpieczeństwa na drodze. By zapobiegać takim sytuacjom, Sogefi zaleca wymianę filtra kabinowego. Ta gałąź rynku ma duży potencjał sprzedaży dla każdego sprzedawcy oraz warsztatu. Prawie 95% produkowanych obecnie w Europie samochodów posiada filtr kabinowy w standardowym wyposażeniu, […]

7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA
7 pytań do… Piotra Janty z Auto Partner SA

Tym razem w ogniu pytań postawiliśmy przedstawiciela firmy, zajmującej się dystrybucją części. Siedem zdań, przygotowanych przez naszą redakcję uzupełnił Piotr Janta – Dyrektor Sprzedaży sieci Auto Partner SA. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Dalszy rozwój sieci sprzedaży na terenie całego kraju, jak i za granicą. Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji sieci […]

7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa
7 pytań do… Beaty Broczkowskiej z Unior Coframa

Do udziału w cyklu ,,7 pytań do…” zaprosiliśmy Beatę Broczkowską, Dyrektor Zarządzającą firmy Unior Coframa Sp. z o.o., specjalizującej się w branży wyposażenia warsztatowego. 1. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… rozwój i ugruntowanie pozycji marki Nortec na rynku polskim. 2. Produktem (marką/grupą produktów), który będziemy szczególnie promować w najbliższych miesiącach jest… marka […]

7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska
7 pytań do… Moniki Maciejewskiej z HELLA Polska

Hella jest działającą globalnie firmą o silnej pozycji na rynku części. Postanowiliśmy poznać najbliższe plany koncernu. W naszym cyklu wzięła udział Monika Maciejewska – Dyrektor Działu Product Management and Marketing w Hella Polska. Cel, którego realizację założyliśmy na rok 2014 to… Zbudowanie  centralnej struktury organizacyjnej z  rozbudowanymi działami sprzedaży i marketingu  pozwalającej na zarządzanie i […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 27 lutego 2014, 9:48 0 0

Pozdrowienia z Rudy Śląskiej dla Bartka ;-)

Odpowiedz

Anonim, 3 marca 2014, 9:42 0 0

pytanie 8
jakiej wielkosci czasteczki zanieczyszczen powinny wyłapac filtry paliwa purflux?

Odpowiedz