Obroty TEXA wzrosły o niemal 1/3

, 20 stycznia 2017, 16:11

Firma prowadzona przez Bruno Vianello odnotowała wzrost obrotu o 29% i umocniła jeszcze bardziej swoją pozycję w obszarze klimatyzacji i narzędzi diagnostycznych. Znacznie wzrosła także liczba pracowników.

TEXA zamknęła rok 2016 obrotem około 80 mln euro, co stanowi wzrost o 29% w porównaniu do roku 2015. Takie wyniki firma zawdzięcza inwestycjom w badania i rozwój.

AXONE_Nemo_water

Stacje KONFORT do obsługi systemów klimatyzacji w ubiegłym roku sprzedały się w ilości ponad 11000 egzemplarzy na całym świecie. Aby sprostać wymaganiom rynku, TEXA poszerzyła obszar produkcji stacji KONFORT do łącznej powierzchni ok. 5000 metrów kwadratowych. Gama KONFORT została dodatkowo poszerzona o model 744 opracowany specjalnie do obsługi nowego systemu klimatyzacji samochodowej, opartego o czynnik chłodniczy R744 (CO2), którego zaletą jest niski profil zanieczyszczenia oraz minimalizacja ryzyka pożaru w przypadku wycieku gazu.

W obszarze diagnostyki, podczas ostatniej edycji targów Automechanika we Frankfurcie, TEXA zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie: AXONE Nemo. To zaawansowana jednostka wyświetlająca, która charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością na wstrząsy, jest wodoszczelna, a chronione patentem rozwiązanie TEXA umożliwia urządzeniu utrzymywanie się na powierzchni wody.

Rozwiązania telediagnostyczne (TEXA Mobile Diagnostic) oferowane przez TEXA osiągnęły 92% wzrost sprzedaży, przekraczając tym samym ilość 51.000 urządzeń zainstalowanych, zwłaszcza w sektorze transportowym oraz wypożyczalni pojazdów.

Rozwój TEXY następuje również w zakresie liczby pracowników, która wzrosła z 560 na koniec 2015 roku do liczby 600 na koniec roku 2016.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Ron, 22 stycznia 2017, 16:25 2 0

Szkoda tylko że Texa nie ma serwisu i o ile narzędziowiec dostawcy nie da rady sam naprawić, trzeba wysłać stację do nich... moja jeszcze dodatkowo trafiła do Włoch. Dwa miesiące bez stacji.
Podobnie sprawa ma się z testerem, Nano Diag zepsuty i czas oczekiwania ponad miesiąc.
Oczywiście jak urządzenia działają - do jakości pracy nie da się przyczepić, jednak ten serwis...

Odpowiedz