Obroty TEXA wzrosły o niemal 1/3

, 20 stycznia 2017, 16:11

Firma prowadzona przez Bruno Vianello odnotowała wzrost obrotu o 29% i umocniła jeszcze bardziej swoją pozycję w obszarze klimatyzacji i narzędzi diagnostycznych. Znacznie wzrosła także liczba pracowników.

TEXA zamknęła rok 2016 obrotem około 80 mln euro, co stanowi wzrost o 29% w porównaniu do roku 2015. Takie wyniki firma zawdzięcza inwestycjom w badania i rozwój.

AXONE_Nemo_water

Stacje KONFORT do obsługi systemów klimatyzacji w ubiegłym roku sprzedały się w ilości ponad 11000 egzemplarzy na całym świecie. Aby sprostać wymaganiom rynku, TEXA poszerzyła obszar produkcji stacji KONFORT do łącznej powierzchni ok. 5000 metrów kwadratowych. Gama KONFORT została dodatkowo poszerzona o model 744 opracowany specjalnie do obsługi nowego systemu klimatyzacji samochodowej, opartego o czynnik chłodniczy R744 (CO2), którego zaletą jest niski profil zanieczyszczenia oraz minimalizacja ryzyka pożaru w przypadku wycieku gazu.

W obszarze diagnostyki, podczas ostatniej edycji targów Automechanika we Frankfurcie, TEXA zaprezentowała swoje najnowsze rozwiązanie: AXONE Nemo. To zaawansowana jednostka wyświetlająca, która charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością na wstrząsy, jest wodoszczelna, a chronione patentem rozwiązanie TEXA umożliwia urządzeniu utrzymywanie się na powierzchni wody.

Rozwiązania telediagnostyczne (TEXA Mobile Diagnostic) oferowane przez TEXA osiągnęły 92% wzrost sprzedaży, przekraczając tym samym ilość 51.000 urządzeń zainstalowanych, zwłaszcza w sektorze transportowym oraz wypożyczalni pojazdów.

Rozwój TEXY następuje również w zakresie liczby pracowników, która wzrosła z 560 na koniec 2015 roku do liczby 600 na koniec roku 2016.

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Ron, 22 stycznia 2017, 16:25 2 0

Szkoda tylko że Texa nie ma serwisu i o ile narzędziowiec dostawcy nie da rady sam naprawić, trzeba wysłać stację do nich... moja jeszcze dodatkowo trafiła do Włoch. Dwa miesiące bez stacji.
Podobnie sprawa ma się z testerem, Nano Diag zepsuty i czas oczekiwania ponad miesiąc.
Oczywiście jak urządzenia działają - do jakości pracy nie da się przyczepić, jednak ten serwis...

Odpowiedz