Gdy klient przychodzi z reklamacją – ankieta

, 3 lutego 2016, 16:04

W każdej działalności usługowej, a więc i w warsztatach, zdarzają się reklamacje. To sytuacja kłopotliwa zarówno dla klienta, jak i mechanika. W naszej ankiecie pytamy o skalę i najczęstsze przyczyny reklamacji.

Zachęcamy do wypełnienia naszej ankiety. Prosimy zwrócić uwagę, że pytamy w niej o reklamacje na usługi, a więc naprawy, a nie na montowane w samochodach klientów części.

Zapraszamy także do dyskusji w komentarzach pod artykułem.

{uri:/ankietka/53}

Dowiedz się więcej

Jak zmieniły się zyski, płace i zatrudnienie w warsztatach w 2015 r. – wyniki ankiety
Jak zmieniły się zyski, płace i zatrudnienie w warsztatach w 2015 r. – wyniki ankiety

Większość przedstawicieli warsztatów, którzy wzięli udział w naszej ankiecie wskazała, że ich serwis w ubiegłym roku zwiększył zyski. Czy ta tendencja przełożyła się na wzrost płac, zatrudnienia czy też warsztatowe inwestycje? W naszej ankiecie zadaliśmy podstawowe pytanie dotyczące zysków odnotowanych w ubiegłym roku. Dodaliśmy także pytania uzupełniające, by przekonać się, w jaki sposób lepsze lub […]

Jak często klient wraca z reklamacją? Wyniki ankiety.
Jak często klient wraca z reklamacją? Wyniki ankiety.

Widok, klienta wracającego do warsztatu z niezadowoloną miną może śnić się mechanikom po nocach. Sprawdziliśmy jak często takie sytuacje zdarzają się w rzeczywistości i jaki jest ich finał. Większość mechaników oraz właścicieli warsztatów, którzy wzięli udział w naszej ankiecie musi borykać się z reklamacjami. Jednak stosunkowo duża liczba osób – 7% wskazała odpowiedź "nigdy". Jeśli […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 4 lutego 2016, 8:36 0 0

Wina jest szrotów i made in czajna w większości

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2016, 8:49 0 0

U nas często słowo reklamacja jest nadużywane. Zdarza się, że klient nie wyraża zgody na naprawę kilku usterek, tylko wybiera usunięcie tych które są najtańsze, a potem wraca i na dzień dobry mówi "reklamacja" i od nowa trzeba tłumaczyć o pozostałych usterkach których nie chciał usuwać. Najczęściej po ponownym wytłumaczeniu klient rozumie i już nie ma pretensji, ale zdarza się że wychodzi i jedzie do innego warsztatu i oczywiście twierdzi, że źle mu zrobiono.

Odpowiedz

Anonim, 4 lutego 2016, 11:52 0 0

jak już, to właśnie oszczędności. Dla przykładu klient wybierze części po taniości, a potem ma pretensje, że nie ma efektów jakich oczekuje...

Odpowiedz

Anonim, 4 marca 2016, 16:18 0 0

pytanie o reklamacje powinno dotyczyć liczby reklamacji na sto, czyli procenta! pierwsze pytanie jest wiec do niczego, bo wynik nie będzie uwzględniał wielkości firmy, czyli liczby napraw!

Odpowiedz