Sukces aplikacji TRW Part Finder App

, 22 września 2015, 12:03

90 000 wyszukań tygodniowo to wynik aplikacji do wyszukiwania części „TRW Part Finder App” na obszarze Europy. Rezultat znacznie przekracza początkowe oczekiwania firmy TRW.

Niedawno uruchomiona aplikacja do wyszukiwania części „TRW Part Finder App” działa na obszarze Europy i Azji. W samej Europie firma tygodniowo odnotowuje ok. 90 000 wyszukań, co przekłada się na 500 zapytań na godzinę.

Aplikacja umożliwiająca mobilny dostęp do katalogu on-line TRW poprzez numer OE części lub oznaczenie TRW, okazała się tak popularna, że jest teraz dostępna w dwóch dodatkowych językach: portugalskim i tureckim, co jeszcze bardziej poszerzy grono odbiorców.

– „Sukces ten stanowi część naszej bieżącej strategii cyfrowej i utwierdza nas w przekonaniu, że oferując wielokanałowe rozwiązania cyfrowe, poświęcone całej gamie produktów TRW, podążamy we właściwym kierunku. Globalny rynek części zamiennych jest w coraz większym stopniu definiowany przez możliwości cyfrowe jego operatorów. Zgodnie z naszym celem zdobycia pozycji lidera w dziedzinie cyfrowej w naszej branży, wzbudzenie zainteresowania oferowanymi produktami i marką jest ważne jak nigdy dotąd. Nasza rosnąca popularność wzmacnia pozycję TRW na rynku, jako wiodącego dostawcy produktów z grupy Corner Module (hamulce, układy kierownicze i zawieszenia)”. – powiedział Alexander Knorn, Digital Marketing Manager w TRW.

Stworzona przez Tecalliance aplikacja została uruchomiona w lutym 2015 roku. Wersja iOS jest dostępna do pobrania za darmo na terenie całej Europy z App Store, a wersja na Androida z Google Play Store. Link do pobrania dla klientów z Azji znajduje się pod adresem: www.trwaftermarket.com

Aplikacja uzupełnia istniejąca ofertę cyfrową TRW, która obejmuje zintegrowany katalog oraz bezpłatny internetowy serwis techniczny „Tech Corner”. Obie strony uruchomione zostały w 2014 roku pod adresem: www.trwaftermarket.com. Dodatkowo, zintegrowana funkcja „TecIdentify” TRW pozwala ​​użytkownikom skanować opakowania produktów TRW w celu weryfikacji ich autentyczności.

Dowiedz się więcej

Program „Automotive Diamonds” nagrodzony
Program „Automotive Diamonds” nagrodzony

Podczas gali Loyalty Awards 2015 w Londynie, program „Automotive Diamonds” został uhonorowany tytułem najlepszego programu lojalnościowego B2B roku 2015. Jako jedyny program z branży motoryzacyjnej w kategorii B2B, „Automotive Diamonds” – multipartnerski program skierowany do niezależnych warsztatów na rynku wtórnym – w walce o tytuł pokonał światowe marki, takie jak Heineken, L'Oreal, Imperial Tobacco czy […]

Kampania „Perfect Match” TRW
Kampania „Perfect Match” TRW

Firma TRW w swojej kampanii „Perfect Match” zwraca uwagę, iż zamontowanie w samochodzie kompletu klocków i tarcz to najbezpieczniejsze rozwiązanie zarówno dla warsztatów jak i kierowców. – „W TRW naszym celem jest zapewnienie wszystkim warunków do możliwie najbezpieczniejszej jazdy. Mając na uwadze działanie kompletnych układów, nasi inżynierowie starają się wykorzystać posiadaną wiedzę OE do stworzenia […]

Aplikacja, która przyznaje nagrody za przepisową jazdę
Aplikacja, która przyznaje nagrody za przepisową jazdę

forDrivers to pierwsza na polskim rynku aplikacja mobilna, która wykorzystując grywalizację zachęca kierowców do poruszania się zgodnie z przepisami i zasadami dostosowania prędkości do warunków pogodowych. Skrupulant, Nocny marek, Mistrz Mobilków, Przodownik jazdy, Wirtuoz kierownicy… Aby zostać jednym z nich, wystarczy rozpocząć korzystanie z aplikacji forDrivers. W zamian kierowca otrzymuje porady jak jeździć bezpieczniej oraz […]

Komentarze

Brak komentarzy