Nowa lokalizacja filii AD Polska w Kłodzku

, 16 września 2015, 14:33

Na przełomie sierpnia i września odbyła się przeprowadzka filii AD Polska w Kłodzku (woj. dolnośląskie). Nowy adres to ul. Warszawy – Centrum 18A.

Nowa lokalizacja to przede wszystkim większa powierzchnia magazynu, który zajmuje teraz 500 m2. Pozwala to na pełniejsze zatowarowanie, a tym samym więcej produktów dostępnych będzie od ręki. Bez zmian pozostaje przyporządkowanie filii do regionalnego magazynu AD Polska we Wrocławiu. Wszystkie zamówienia będą realizowane maksymalnie do 24 godzin, za ich dowóz do klientów odpowiada teraz nowa firma transportowa.

– „Zmiany lokalizacji podyktowane były rosnącym zainteresowaniem naszą ofertą w tym regionie. Filia w Kłodzku obsługuje warsztaty i serwisy w promieniu Nowej Rudy, Ząbkowic Śląskich, Bystrzycy Kłodzkiej i Polanicy Zdrój” – mówi Jacek Delimata odpowiadający za sieć filii AD Polska – „W nowym miejscu mamy dwa razy większą powierzchnię magazynową, co zapewni szybszy dostęp do naszej oferty. Za całość odpowiada nowy kierownik filii, Przemysław Para".

Niewątpliwą zaletą nowego miejsca jest możliwość dojazdu poprzez obwodnicę Kłodzka oraz duży parking w bezpośrednim sąsiedztwie centrum handlowego Makro Cash & Carry.

Aktualnie firma AD Polska dysponuje 3 magazynami regionalnymi, które zaopatrują 44 filie zlokalizowane na terenie całego kraju.

Dowiedz się więcej

Produkty marki Champion w ofercie AD Polska
Produkty marki Champion w ofercie AD Polska

Champion jest jedną z marek koncernu Federal Mogul. Większość kojarzy ją głównie ze świecami zapłonowymi, w mniejszym stopniu z różnego typu filtrami. W jej asortymencie znajdują się również pióra do wycieraczek samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Dystrybucją wycieraczek marki Champion na naszym rynku zajmuje się firma AD Polska. Obecnie w ofercie AD dostępnych jest ponad […]

Doroczne spotkanie AD Polska z klientami
Doroczne spotkanie AD Polska z klientami

W hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku odbyło się doroczne spotkanie AD Polska z klientami, dostawcami oraz przedstawicielami handlowymi firmy. Podczas konferencji podsumowano ostatni rok i przedstawiono plany na przyszłość. W spotkaniu wzięło udział kilkuset klientów i przedstawicieli producentów – dostawców dystrybutora. Część oficjalną imprezy poprzedził panel dyskusyjny, w czasie którego goście zapoznali się […]

Wiele nowych referencji Monroe i Optimal w ofercie AD Polska
Wiele nowych referencji Monroe i Optimal w ofercie AD Polska

Ze 100 do 500 zwiększyła się liczba referencji amortyzatorów Monroe, dostępnych w AD Polska. Ofertę wzbogaciło także około 640 nowych referencji części układu zawieszenia firmy Optimal. Klienci zamawiający produkty z logo Monroe nie będą musieli już czekać na dostarczenie ich z centrów logistycznych AD Polska we Wrocławiu, Krakowie lub Dębicy, ponieważ najpopularniejsze referencje będą teraz […]

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 17 września 2015, 10:06 0 0

A już co niektórzy odtrąbili, że AD się zwija, a to zonk nieprawda.

Odpowiedz

Tadek, 18 września 2015, 14:01 0 0

Mydlenie oczu

Odpowiedz

Wodzu , 22 października 2015, 19:11 0 0

Mocne inwestycje aby lepiej się sprzedać ????

Odpowiedz