Grupa Hella z obrotem 5 mld euro

12 sierpnia 2013, 15:49

W roku fiskalnym 2012/13 obrót Grupy Hella osiągnął po raz pierwszy w historii 5 mld euro. Zysk operacyjny wzrósł do poziomu 5,6% obrotu. Do tego wyniku przyczyniła się przede wszystkim konsekwentnie prowadzona przez koncern strategia globalizacji.

Globalizacja daje korzyści Grupie Hella

Hella rozbudowywała międzynarodowe inwestycje i dzięki temu obecnie aż 47 % obrotu jest generowana poza Europą. Do pozytywnego wzrostu obrotu przyczynił się nie tylko obrót w poszczególnych regionach ale również sukcesywne poszerzanie asortymentu o nowe produkty we wszystkich segmentach w tym m.in o nową generację reflektorów głównych opartych  w pełni na diodach LED, systemy elektronicznego sterowania czy systemy wspomagania kierowcy z poszerzonymi zastosowaniami. Hella podwyższyła inwestycje przeznaczone na  badania i rozwój, tak że dzisiaj stanowią one ok. 9 % obrotu całej grupy. W styczniu 2013r. firma wypuściła również 7-letnie obligacje o wartości ponad 500 mln euro, uzyskując dzięki temu dodatkowe środki na własny rozwój.

W roku obrotowym 2013/14 jest oczekiwany dalszy wzrost obrotu na świecie, chociaż rynki będą rozwijały się w różnym tempie. Rynki międzynarodowe prześcignęły już rynek europejski jeśli chodzi o tempo wzrostu. W odpowiedzi na ten trend Hella umacnia swoje międzynarodowe struktury, a ponadto kontynuuje transformację siedziby w Lippstadt we wzorcowe centrum technologiczno-produkcyjne.

Dowiedz się więcej

Innowacyjne lampy HELLA w nowym Citroenie
Innowacyjne lampy HELLA w nowym Citroenie

Tylne lampy w najnowszym Citroenie C4 Picasso, wykonane przez firmę HELLA w technologii LED, zostały wyposażone w system luster. Tworzy on trójwymiarowy efekt świetlny dla funkcji świateł stop i tylnych świateł pozycyjnych. Podczas tegorocznego wiosennego Salonu Samochodowego w Genewie koncern PSA przedstawił koncepcyjny model o nazwie Technospace – przyszłej wersji Citroena C4 Picasso. Opracowane w […]

DIALOG zwiększa efektywność pracy – wywiad z Iwoną Kozieją z HELLA Polska
DIALOG zwiększa efektywność pracy – wywiad z Iwoną Kozieją z HELLA Polska

Iwona Kozieja zajmuje się marketingiem w firmie Hella Polska. Oprócz tego jest także trenerem i wykładowcą akademickim. Promuje w Polsce temat organizacji uczących się oraz dialogu w organizacji. W rozmowie z nami specjalistka wyjaśnia jak należy współdziałać w firmie, by zwiększyć jej efektywność. Podejście dialogowe do zarządzania firmą to strategia z pozoru mało odkrywcza, a […]

Bogata oferta żarówek HELLA
Bogata oferta żarówek HELLA

HELLA oferuje atrakcyjny asortyment żarówek. Obejmuje on szeroki wachlarz aplikacji do wszystkich rodzajów pojazdów: samochodów osobowych, ciężarowych, pojazdów specjalnych i motocykli, do wszystkich rodzajów reflektorów i lamp, oświetlenia wnętrza, klasycznego oświetlenia halogenowego oraz ksenonowego. Poza standardowymi żarówkami (STANDARD) oraz żarówkami o przedłużonej żywotności (LIFETIME), HELLA oferuje żarówki: PERFORMANCE, DESIGN i XENON. Żarówki PERFORMANCE Dzięki innowacyjnej […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!