Promocja „Trzymaj się z Castrol”

, 5 lutego 2015, 15:23

9 lutego Auto Partner SA uruchomi nową promocję produktów Castrol. Szczególnie punktowane będą w niej zakupy asortymentu motocyklowego.

Za każde wydane 1000 zł netto (od poniedziałku do piątku) na asortyment Castrol, klient otrzyma 1pkt, jednak wyjątkowo punktowany jest asortyment motocyklowy. Za każde wydane nań 500 zł netto klient otrzyma 3pkt.

W każdym tygodniu trwania promocji organizator nagrodzi trzech najlepszych klientów według rankingu:

  • 1 miejsce – karty paliwowe BP na kwotę o wartości 150 PLN;
  • 2 miejsce – karty paliwowe BP o wartości 100 PLN;
  • 3 miejsce – karta paliwowa 50 PLN;

 

Jeden klient w trakcie trwania promocji może otrzymać maksymalnie 4 nagrody tygodniowe.

Dodatkowo po zakończeniu promocji Auto Partner nagrodzi 10 klientów, którzy w trakcie trwania promocji zgromadzą największą ilość punktów nagrodą specjalną – zestawem narzędziowym Stanley (60szt.).

Promocja potrwa 8 tygodni – od 9 lutego do 3 kwietnia 2015 r.  

Dowiedz się więcej

Trzy nowe promocje
Trzy nowe promocje

Sieć dystrybucji części zamiennych Auto Partner SA uruchomiła trzy nowe akcje promocyjne. Są to dwie promocje oleju Motul oraz części JapanParts. Japońska szkoła kupowania Klienci, którzy w trakcie trwania promocji dokonają skumulowanego zakupu produktów Japanparts, przekraczając jednocześnie progi zakupowe, otrzymają bony wartościowe na kolejne zakupy Japanparts w Auto Partner SA: Próg 2500 zł – wartość […]

Sachs Race Cup w Auto Partner SA
Sachs Race Cup w Auto Partner SA

Klienci Auto Partner SA mogą wziąć udział w akcji promocyjnej „Sachs Race Cup 2015”. W maju 2015 odbędzie się trzeci już cykl spotkań z przedstawicielami warsztatów. Aby wziąć udział w akcji, należy zarejestrować się na platformie promocji AP – www.promocje.auto-partner.pl 100 najlepszych, pod kątem obrotu na asortymencie Sachs, Lemförder i ZF Parts, klientów dostanie zaproszenia […]

Castrol najlepiej rozpoznawalną marką oleju w Polsce
Castrol najlepiej rozpoznawalną marką oleju w Polsce

Co trzeci kierowca wskazał Castrol jako pierwszą markę, jaka przychodzi mu do głowy w odpowiedzi na pytanie o producentów olejów. Co trzeci kierowca wskazał Castrol jako pierwszą markę oleju, jaka przychodzi mu do głowy, podczas gdy kolejne na liście otrzymały 21 i 14 proc. wskazań. Wg badania GiPA Castrol jest również na pierwszym miejscu, jeśli […]

Komentarze

Brak komentarzy