Wizyta na torze F1 za zakupy oleju

, 13 maja 2014, 12:41

Do końca października 2014 roku trwa ogólnopolski, otwarty konkurs „Poznaj świat Ferrari z Shell Helix”, adresowany do detalistów i warsztatów samochodowych prowadzących sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix. Nagrodą główną jest wyjazd do Ferrari World – największego na świecie zadaszonego parku rozrywki, wizyta na torze F1 oraz zwiedzanie Abu Dhabi i Dubaju.

Konkurs został zaprojektowany z myślą o właścicielach i sprzedawcach sklepów motoryzacyjnych oraz warsztatów samochodowych prowadzących sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix. Aby wziąć udział w akcji, trzeba zalogować się na dedykowanej konkursowi stronie www.sklepy.shellhelix.pl, wybrać dystrybutora do współpracy i zbierać punkty. Punkty otrzymuje się za zakup wybranych olejów, należytą ekspozycję produktów Shell Helix w miejscu sprzedaży, a także za udział w ankietach i konkursach oraz aktywne uczestnictwo w sezonowych promocjach.

Nagrody od Shell Helix

Shell ufundował łącznie 75 nagród, w tym nagrodę główną w postaci 15 zaproszeń na pięciodniowy wyjazd do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. W programie wizyta na torze F1 w Abu Dhabi, zwiedzanie Dubaju i kluczowa atrakcja – wizyta w największym na świecie zadaszonym parku rozrywki Ferrari World.

Nagrody zostały podzielone na dwie kategorie:

  • Nagrody główne – zaproszenia do Ferrari World w Zjednoczonych Emiratach Arabskich trafią do:

    • 10 sklepów z największą liczbą zdobytych punktów;
    • 5 sklepów najwyżej ocenionych przez jury pod względem jakości ekspozycji olejów silnikowych Shell Helix w miejscu sprzedaży;
  • Nagrody dodatkowe dla zdobywców kolejnych miejsc w konkursie:

    • 10 bonów paliwowych, każdy o wartości 500 złotych, otrzymają punkty sprzedaży, które najlepiej spełniły wymagane standardy ekspozycji i odpowiednio wykorzystały przygotowane do akcji materiały POS;
    • 50 zaproszeń na konferencję szkoleniową organizowaną przez firmę Shell w Warszawie otrzymają sklepy, które zdobyły kolejne miejsca w konkursie pod względem liczby zgromadzonych punktów.
       

Szczegóły na temat konkursu na www.sklepy.shellhelix.pl
 

Komentarze

Brak komentarzy