Wyniki sprzedaży nawigacji samochodowej w 2004

, 5 stycznia 2005, 0:00

Rok 2004 był trudnym okresem dla dealerów samochodów, zanotowali oni znaczne spadki sprzedaży samochodów. Tym większym sukcesem jest bardzo dobra dynamika sprzedaży zestawów satelitarnej nawigacji samochodowej.
Firma BAJTEL, największy dystrybutor AutoMapy, w 2004 roku sprzedała o 390% więcej licencji niż rok wcześniej. Jednocześnie nastąpił wzrost obrotów firmy o 48%.
Dzięki dużej dynamice sprzedaży zestawów BAJTEL NAWIGATOR, w skład których wchodzą palmtopy HP typu iPAQ, BAJTEL znalazł się na 13 miejscu na liście największych odbiorców komputerów kieszonkowych Hewlett Packard (w okresie od listopada 2003 do października 2004) z obrotami przekraczającymi 53.000 USD. Tylko w listopadzie i grudniu 2004 obroty przekroczyły wartość 50.000 USD, co zapowiada wejście firmy BAJTEL do pierwszej dziesiątki największych firm w tym sektorze rynku IT. Świadczy to o coraz większym znaczeniu i rozwoju nawigacji satelitarnej na rynku akcesoriów motoryzacyjnych w Polsce.
Warszawska firma BAJTEL istnieje od 1990 roku. Oprócz nawigacji satelitarnej sprzedaje zestawy głośnomówiące, anteny, konsole i uchwyty montażowe renomowanych firm. Prowadzi własny sklep internetowy.

Komentarze

Brak komentarzy